تجمع مردمی اردن در بیانیه‌ای با عنوان «برمی‌خیزم»، خواستار تحریم نشست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بحر المیت شد.

تجمع مردمی اردن بر مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، تجمع نیروهای جوان و دانشجویان حامی مقاومت و مبارزه با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اردن با انتشار بیانیه ای از رسانه ها خواست نشست چهارجانبه امروز در منطقه بحر المیت را که در چارچوب ابتکارعمل موسوم به «گذرگاه صلح و شکوفایی» به میزبانی اردن برگزار می شود، تحریم کنند.

این تجمع در بیانیه خود با عنوان «برمی‌خیزم»، آورده است: از رسانه ها می خواهیم نشست چهارجانبه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را که قرار است امروز عصر در منطقه بحر المیت برای زنده کردن ابتکار عمل موسوم به «گذرگاه صلح وشکوفایی» برگزار شود، تحریم کنند.
این بیانیه می افزاید: ما از تمامی رسانه های شنیداری، دیداری، پایگاه‌های خبری و روزنامه ها می خواهیم این نشست را تحریم کنند و برای پوشش دادن وقایع این نشست به محل برگزاری آن نروند.

گفتنی است در این نشست مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین، رژیم صهیونیستی، ژاپن و اردن شرکت دارند. ژاپن تامین مالی این نشست را بر عهده دارد.
انتهای پیام/

بیانیه تجمع مردمی اردن در محکومیت نشست عادی‌سازی روابط با اسرائیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار