مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: استان اردبیل به عنوان پایلوت کشوری تشکیل پنجره واحد اشتغال انتخاب شد.

جمشید تقی‌زاده، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از تشکیل پنجره واحد اشتغال در استان اردبیل خبر داد و افزود: این پنجره در اردبیل به صورت پایلوت کشوری اجرا می‌شود و با توجه به آثار مثبت این طرح دارد تلاش می‌کنیم تا زمینه اجرای آن را در سایر استان‌ها نیز فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: ما کارگزار بازنشستگان عزیز و فرهیخته هستیم و تلاش و جدیت صندوق بازنشستگی کشور بر ارائه خدمات مناسب به این قشر و جلب رضایتمندی بازنشستگان بوده که در این زمینه اقدامات اساسی انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: تلاش‌ها و خدمات بازنشستگان که عمر خود را در راه خدمت به کشور سپری کردند نباید به هیچ عنوان فراموش شود و از جهت اعتقادی وظیفه ما خدمت به این عزیزان است به گونه‌ای که عزت و کرامت آنها حفظ شود و خدمات شایسته و مناسبی به این قشر ارائه شود.

تقی‌زاده با تاکید بر لزوم انجام اصلاحات پارامتریک در حوزه بازنشستگی و صندوق‌های بازنشستگی بیان کرد: اعتمادسازی بین بازنشستگان و صندوق بازنشستگی در دستور کار قرار دارد و به این مهم توجه می‌شود چرا که این امر از اهمیت اساسی برخوردار بوده و در اولویت است.

وی بیان کرد: ما باید با کمک هم به یک ادبیات مشترک در حوزه صندوق بازنشستگی برسیم و برمبنای آن مسائل را پیگیری و حل کنیم تا شاهد رفع بسیاری از دغدغه‌ها و چالش‌ها در حوزه بازنشستگان باشیم.

انتهای پیام/ح

تشکیل پنجره واحد اشتغال در استان اردبیل

 

برچسب ها: اشتغال ، بازنشستگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.