فرماندار نهاوند گفت:172 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به این شهرستان تعلق گرفته شده است.

اختصاص 172 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مراد ناصری، فرماندار نهاوند با بیان اینکه از 172 میلیارد تومان تسهیلات تاکنون 35 میلیارد ریال آن تحقق یافته است افزود: در صورت ناتوانی در جذب مابقی اعتبارات حدود 140 میلیارد ریال به استان برگشت داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه مساله ایجاد اشتغال در اولویت برنامه های کاری این فرمانداری است ادامه داد: دولت کار بزرگی برای توسعه اشتغال انجام داده و اعتبارات خوبی هم به این امر اختصاص یافته است.

فرماندار نهاوند افزود: به گفته مسئولان، نهاوند تنها شهر استان همدان با نرخ بیکاری 2 رقمی است و اگر این روند ادامه یابد سال آینده نرخ بیکاری در این شهرستان سه رقمی خواهد شد.

ناصری با اشاره به اینکه در حال حاضر فرصتی کم نظیر برای اشتغال جوانان فراهم شده افزود:  این خیانت به مردم است که اجازه بدهیم اعتبار به استان برگشت داده شود.

وی گفت: دولت از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات مناسبی را برای رونق اشتغال پایدار روستاییان و عشایر اختصاص داده که سهم شهرستان نهاوند در این خصوص بیش از 170 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ب

172 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به نهاوند اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.