رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از تدوین سرمایه گذاری در استان خبر داد.

تدوین اطلس سرمایه گذاری در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مریم روان بخش، رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر تدوین اطلس سرمایه گذاری در همدان گفت: اطلس سرمایه گذاری می تواند علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، اجتماعی، جغرافیایی، مردم‌شناسی همدان به شناساندن بیشتر ظرفیت‌های گردشگری همدان کمک کند.

وی با بیان اینکه بسترهای سرمایه گذاری در تمامی عرصه ها در سطح شهر همدان فراهم است ، افزود: رویکرد شورای شهر همدان نیز مبتنی بر جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های بالقوه اقتصادی است و اولویت شورا در این حوزه نیز رونق صنعت گردشگری بوده و تمام ظرفیت های لازم نیز مهیا شده است.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدانگفت:حمایت از سرمایه گذاران نباید در حد شعار باقی بماند و در صورت توجیه اقتصادی باید نسبت به تسریع در روند اخذ مجوزهای لازم همکاری مناسب صورت گیرد.

روان بخش افزود: از آنجا که اولویت توسعه اقتصادی استان رونق گردشگری است توجه به حوزه گردشگری در امر سرمایه گذاری را اصل مهم در توسعه شهرهمدان می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: همدان با داشتن ظرفیت های گردشگری مطلوب می تواند قطب این صنعت در غرب کشور باشد و این امر منوط به حمایت از بخش سرمایه گذاری در این حوزه است.

شورای اسلامی شهر همدان در پایان ادامه داد:باید جذب سرمایه گذاری و ایجاد طرح های اقتصادی را در راستای اشتغال زایی  سرلوحه امور اداری خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ب

اطلس سرمایه گذاری در همدان تدوین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.