جمالی گفت: با اشاره به جايگاه روز معلم و موقعيت خاص فرهنگی استان قم خواستار بسيج دستگاه های دولتی برای بزرگداشت اين روز شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ احد جمالی، معاون سياسی امنيتی و اجتماعی استاندار قم ،در جلسه كارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری كنگره بين المللی نقش شيعه در پيدايش علوم اسلامی بواسطه ی آيت الله العظمی مكارم شيرازی گفت: ايشان در زمينه ی فرهنگی در سالهای قبل و پس از انقلاب اسلامی خدمات قابل توجهی را به اسلام و تشيع ارائه نموده اند.

معاون استاندار قم افزود: حضور گروه های مختلف خصوصا علمای اهل تسنن در قم می تواند به شناساندن تشيع به جهانيان نقش موثری ايفا نمايد.

وی در ادامه با اشاره به در پيش بودن هفته ی معلم، وجود 250 هزار دانش آموز و نيز طلاب حوزوی در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: قم به لحاظ فرهنگی از جايگاه خاصی برخوردار است و اين مسئله بايستی در برنامه های هفته ی گراميداشت معلم بروز و ظهور داشته باشد.

جمالی همچنين بحث اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برنامه ريزی های لازم برای اين مهم با استفاده از ظرفيت های استان قم از جمله آموزش و پرورش انجام شود.

انتهای پیام/ح

برای بزرگداشت روز معلم دستگاه های دولتی بسیج شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار