در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا تعداد ۲۰ واحد از صرافی‌ها و افراد متخلف در زمینه فروش غیرقانونی ارز توسط پلیس فتا شناسایی و به آنان تذکر و هشدار داده شد.

برخورد با فروشندگان غیرقانونی ارز در فضای مجازیبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مرتضوی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با فروشندگان غیرقانونی ارز در فضای مجازی تعداد ۲۰ واحد از صرافی‌ها و افراد متخلف که در این زمینه فعالیت‌های غیرقانونی انجام می‌دادند در مدت زمان ۵ روز توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی گردیدند.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: در اجرای این طرح که هدف شناسایی فروشندگان ارز با نرخ بالاتر از قیمت مصوب می‌باشد کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان نیز همزمان با اجرای طرح در سراسر کشور اقدام به رصد و پایش فضای مجازی نموده و در نهایت موفق به شناسایی ۲۰ نفر از این افراد می‌شوند که با تذکر و اخطار این پلیس به آنان از فعالیتشان جلوگیری به عمل آمد.

این مقام ارشد انتظامی هشدار داد: طبق ماده ۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضوابط خرید و فروش حمل و نگهداری و ورود و خروج ارز به کشور را دولت تعیین می‌کند و هر کس به منظور بالا رفتن ارز از فروش آن ممانعت و یا با قیمت‌های بالاتر به فروش برساند برابر مقررات با او برخورد خواهد شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا قسمت ثبت گزارشات مردمی آن را به پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار