زهیر حمدی، دبیر کل جبهه خلق تونس تاکید کرد، این کشور برای کمک به سوریه، فلسطین یا مقاومت و موضع گیری در مقابل صهیونیست‌ها و امپریالیسم از کسی اجازه نمی‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، زهیر حمدی، دبیر کل جبهه خلق تونس تاکید کرد: «ما برای کمک به سوریه، فلسطین یا مقاومت و موضع گیری در مقابل صهیونیست‌ها و امپریالیسم از کسی اجازه نمی‌گیریم.»

زهیر حمدی گفت: «تحولات کنونی منطقه، نتیجه مبارزه نیرو‌های ملی ترقی خواه و مخالف با طرح سلطه گرایانه بر کشور‌های عربی است. طرحی که قرار است بر منطقه عربی تحمیل شود با ایجاد گروه‌های تروریستی که به سوریه، عراق و لیبی فرستاده شد کلید خورد. مخالفت ما با این طرح به اصول‌های ما بر می‌گردد و برهه زمانی که در آن زندگی می‌کنیم برهه‌ای تاریخی است.»

وی افزود: «پیروزی‌هایی که در سوریه محقق شد به نقطه عطفی برای به شسکت کشاندن طرح‌های برنامه ریزی دشمنان برای منطقه تبدیل خواهد شد. موفقیت سوریه در مبارزه با تروریسم و کسب پیروزی‌ها در این زمینه، باعث می‌شود سوریه نقش مصر در زمان جمال عبدالناصر را در میان کشور‌های عربی ایفا کند. هدف اصلی از طرح‌هایی که برای منطقه ریخته شده است، اجرای طرح خاورمیانه بزرگ است که عربستان نیز از آن حمایت می‌کند.»

انتهای پیام/

سخنان دبیر کل جبهه خلق تونس درباره محور مقاومت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار