نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: انتظار موعود به معنای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و یک جهاد است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی،نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) گفت: انتظار یک جهاد است و افراد جامعه باید بررسی کنند که برای انتظار چه تلاشی کردند.


وی ظهور حضرت مهدی(عج) را مرتبط با اعمال انسان ها دانست و افزود: باید زمینه های ظهور مهدی موعود در جامعه فراهم شود.
آیت الله عبادی با تأکید بر اهمیت وجود ائمه در زندگی فردی و اجتماعی و رسیدن به تعالی افراد، گفت: هر جامعه ای به امام معصوم نیاز دارد تا امر به معروف در آن جامعه رایج شود و از جاهلیت نجات یابد.


امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انتظار به معنای تغییر انسان به سوی کمال است، افزود: انتظار برای تغییر سرنوشت از فساد به صلاح لازم است.


وی در ادامه به عقیده دشمنان در مورد شیعیان اشاره کرد و گفت: دشمن معتقد است شیعه به دلیل یک عقیده برگرفته از شهادت طلبی در مقابل ظلم و ستم و یک عقیده برگرفته از انتظار برای مهدی موعود، شکست ناپذیر است.


آیت الله عبادی گفت: دشمن اعتقاد دارد شیعه از یک سپر حفاظتی بهره مند است که تیرهای آنان را به خودشان بر می گرداند و تلاش آنان از بین بردن این سپر که همان ولایت فقیه است بی نتیجه می ماند.
انتهای پیام/ب


انتظار موعود، تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.