امام جمعه موقت بیرجند گفت:حمله آمریکا و همدستانش به سوریه نشانه ی ضعف دشمنان در برابر جبهه مقاومت است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه آمریکا و همدستانش با حمله به سوریه که برخلاف موازین بین المللی بود،خود را رسوا کردند،گفت:اقدام نظامی علیه سوریه به دنیا نشان داد قدرت های پوشالی در برابر اراده و ایمان ملت های آزاده،ضعیف و ناتوان هستند.


وی همچنین با تأکید بر ایستادگی و اتحاد ملت ایران با هر گرایشی در برابر دشمنان افزود:تجربه نشان داده غرب قابل اعتماد نیست،از این رو مردم و مسئولان ما اجازه سوء استفاده به دشمنان را نخواهند داد.


حجت الاسلام مختاری به ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت:آن روز شن ها مأمور الهی بودند تا از انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه آمریکا محافظت کنند و امروز شن های طبس تبدیل به موشک های دوربرد شده و نیروهای نظامی ما در صورت هرگونه تعرض، تلاویو و ریاض را با خاک یکسان خواهند کرد.


خطیب موقت جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود:امروز موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها خاری در چشم دشمنان شده و به همین دلیل دشمن دست به تحریم سپاه پاسداران زده است.

انتهای پیام/غ

موفقیت سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار