امام جمعه یزد گفت: امروز وظیفه داریم موضوع حمایت از تولیدات داخلی را در اولویت کار خود قرار دهیم.

وظیفه ی امروز ما حمایت از تولیدات داخلی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اهمیت موضوع امنیت در کشور از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان برای تامین امنیت در کشور قدردانی کرد و گفت: امروز نظام اطلاعاتی کشور با اشراف کامل موضوع امنیت در بخش‌های مختلف را رصد می‌کند و این مهم نشان دهنده توان بالای سربازان گمنام امام زمان و مجاهدت‌های خاموش آنان در این مسیر است.

آیت الله ناصری با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره در صدد نفوذ به شبکه‌های اطلاع رسانی و ضربه زدن و اخلال در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور هستند و امروز ما وظیفه داریم با درایت و تیزبینی این تحرکات دشمن را رصد و آن‌ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره سال حمایت از کالای ایرانی توجه آحاد جامعه نسبت به این موضوع مهم را خاطرنشان کرد و با اشاره به نقش علما در طول تاریخ در حمایت از تولید داخلی و بیان پیشینه برخی کشور‌های توسعه یافته امروز در این خصوص گفت: امروز وظیفه داریم موضوع حمایت از تولیدات داخلی را در اولویت کار خود قرار دهیم.

آیه الله ناصری همچنین با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به همه منتظران آن حضرت افزود: باید با عمل به فرامین الهی و حرکت در مسیر احکام نورانی کلام وحی آن حضرت را با اعمال و کردار خود خشنود و زمینه ظهور ان حضرت را فراهم کنیم.

امام جمعه یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا در پناه امام زمان بوده و هست گفت: باید از فیوضات آن حضرت برای اعتلای نظام مقدس اسلامی بهره گیری کنیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت آیت ا... مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و ضمن تجلیل از مجاهدت‌های علامه شهید مطهری و آثار ارزشمند و خدمات ایشان به اسلام و انقلاب گفت: امروز معلمان باید استاد شهید مطهری را در مسیر تعلیم و تربیت الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

برچسب ها: نماز جمعه ، خبر سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.