معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه راه‌های ریلی کشور در دستور کار این وزارتخانه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۹۷ در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: توسعه راه آهن و جایگزینی آن با برخی جاده‌های کشور در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

وی افزود: در خصوص توسعه محور‌های ارتباطی، احداث راه آهن، ارتقای جاده‌ها و نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور نیز برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است که به زودی اجرا می‌شود.

تقی‌زاده همچنین گفت: وضعیت ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای کشور هم در نشستی با حضور اعضای کمیسیون ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای هر استان بررسی خواهد شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: برای اتصال این استان به آزاد راه کاشان، قم به تهران، به ۵۰ کیلومتر ارتقای جاده نیاز است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر و شاخص وزارت راه و شهرسازی طی چند سال اخیر در چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه راه‌های ارتباطی، احداث راه آهن و بهبود وضعیت حمل و نقل این استان نیازمند توجه بیشتری می‌باشد.

عباسی اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای سرمایه گذاری در پروژه راه آهن اصفهان، شهرکرد به اهواز آمادگی خود را اعلام کرده است.

انتهای پیام/ف

چهارمحال و بختیاری به آزادراه کاشان، قم به تهران متصل می‌شود

برچسب ها: راه آهن ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار