سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان گفت: مونته نگرو، کرواسی، بوسنی و هرزگوین در لیست حریفان تدارکاتی بسکتبالیست های جوان هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن شاه علی سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان در گفت و گو با رادیو درباره وضعیت اردوی اردوی تیم ملی چیست گفت: تمرینات ما با تأخیر شروع می شود چون استادیوم آزادی دستخوش تغییراتی شده است. همین مسئله برنامه های ما را حدود 15 روز به تأخیر انداخت. به نظرم وقت کم است البته طی 14 ماهی که با بازیکنان کار کردیم، اهم برنامه هایی که باید انجام می گرفت، انجام شد.


سرمربی تیم بسکتبال جوانان تصریح کرد: با توجه به ای نکه بازیکنان حدود یک ماه تا 40 روز تمرین نداشتند، در 2،3 ماهی که فرصت داریم، شروع اردو باید با کارهای بدنی باشد تا بازیکنان را به نقطه اوج برسانیم. امیدوارم که در فرصت باقی مانده بتوانیم به همه کارهایمان برسیم.


او در پاسخ به این سوال که از تجربه حضور تیم بسکتبال زیر 16 سال ایران در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا و در نهایت بازماندن از حضور در جمع چهار تیم و صعود به رقابت های جهانی چه استفاده ای می کنید، بیان کرد: مسلماً این تجربه به ما کمک خواهد کرد. نناد مشاور فنی ما است و قبلاً سرمربی تیم زیر16 ساله های ما بوده است. تجربه ای که نناد از این بازی ها برای ما آورده است، این است که بازی های تدارکاتی در این گروه سنی بسیار به کار می آید.


شاه علی درباره بازی های تدارکاتی اظهار کرد: ما برای یک حضور در جام اطلس چین دعوت شده بودیم اما به دلیل اینکه هنوز مشخص نکرده اند در این بازی ها چه حریفانی حضور دارند، فعلاً این دعوت را قطعی قبول نکرده ام. طی رایزنی که نناد انجام داده است، با مونته نگرو، کرواسی، بوسنی و هرزگوین صحبت هایی کرده ایم که منوط به تصمیم گیری فدراسیون است. حتی صحبت هایی با این کشور ها هم شده است. هر 3 تیم حدود 2 ماه دیگر قهرمانی اروپا را دارند و برای این رقابت ها آماده شده اند.

انتهای پیام/

 

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار