سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی 2-1 برابر بایرن مونیخ گفت:ما مجبور بودیم برای پیروزی در این دیدار زجر بکشیم، اما در نهایت کار خود را کردیم و نتیجه مهمی گرفتیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شب گذشته در چارچوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد در آلیانس آره نا مقابل بایرن مونیخ به پیروزی ارزشمند 2-1 دست یابد .در این دیدار ابتدا تیم میزبان با گل دقیقه 28 جاشوا کیمیچ پیش افتاد اما رئالی ها در آخرین دقیقه نیمه اول با گل مارسلو کار را به تساوی کشیدند. آسنسیو که در ابتدای نیمه دوم به زمین رفته بود، در دقیقه 55 گل دوم را برای رئال زد و این تیم را در این دیدار حساس به پیروزی رساند.
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مسابقه توضیح داد: "ما مجبور بودیم زجر بکشیم، اما در نهایت کار خود را کردیم، نتیجه مهمی گرفتیم."

"شما نمی توانید در لیگ قهرمانان بدون دردسر و زجر بازی کنید.
"باعث تاسف است که ایسکو را از دست دادیم، اما مارکو آسنسیو آمد و تفاوت را رقم زد.
"همه باید بدون توپ هم زحمت بکشند و کار کنند."
شاید حضور لوکاس وازکز در ترکیب اصلی روز چهارشنبه غافلگیر کننده بود، اما این هافبک اسپانیایی در مونیخ بی نظیری بازی کرد.
زیدان درباره او گفت: "او فوق العاده بازی کرد.لوکاس تلاش زیادی کرد و حتی بازی را در دفاع راست به پایان رساند.
"با کمک [لوکا] مودریچ، لوکاس حتی توانست [فرانک] ریبری را مهار کند."
زیدان با اشاره به مصدومیت دنی کارواخال و این که نمی‌داند شدت مصدومیت بازیکنش چقدر است، گفت : "او صدمه دیده است.دنی فکر نمی کند که مصدومیتش خیلی جدی باشد. ما باید تا مشخص شدن نتیجه اسکن صبر کنیم."

 

بایرن روی اشتباه بزرگ کیلور ناواس گلر رئال از حریف پیش افتاد ولی با این وجود زیدان به ستایش از دروازه بان خود پرداخت و گفت:
"[ناواس] تمام تلاش را می کند. همه اشتباه می کنند. در ابتدای بازی ما خوب نبودیم و بعد، آن گل نتیجه اشتباهات ما بود.
"او دو یا سه مهار داشت و بسیار خوب بود. ما بدون توپ به دردسر افتادیم، اما این طبیعی است.
"او در برابر ریبری عالی بازی کرد. در نیمه دوم، به اتفاق لوکاس از آن جناح دفاع می کردند، و خوب کار کردند.این کار، کار آسانی نیست."

 

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها درباره نیمکت نشینی و آینده گرت بیل گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. تعویض‌های امروز من کریم بنزما و مارکو آسنسیو بودند.
اما باید بگویم در طول فصل بر اساس فاکتورهایی بازیکنانم را انتخاب می کنم. بازیکنان خیلی خوبی دارم. هنوز بازی‌هایی باقی مانده و می‌توانم روی بیل حساب کنم. کسانی که می‌گویند من روی بیل حساب نمی کنم، حقیقت را نمی‌گویند.
انتهای پیام/


زیدان : هنوز هم روی گرت بیل حساب می کنم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار