تیم رئال مادرید در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میزبانش بایرن مونیخ را دو بر یک شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب (چهارشنبه) تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ و با قضاوت کویپرس هلندی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

بایرنی ها  بازی را هجومی آغاز کردند و در همان ثانیه های ابتدایی بازی می تواستند گلزنی کنند که موفق نبودند. در همان دقایق ابتدایی بازی لواندوفسکی در محوطه جریمه رئال توسط مدافعان رئال سرنگون شد  اما داور اعتقادی به پنالتی برای بایرن مونیخ نداشت. صحنه ای که برخلاف توپی که چند لحظه قبل به کتف کارواخال برخورد کرد و بایرنی ها اعتقاد به پنالتی داشتند بسیار مشکوک بود و به نظر می رسید مهاجم لهستانی بایرن توسط مدافعان رئال شارژ شده است.

دقیقه هشت مسابقه بدشانسی ها بایرن آغاز شد. میزبان که پیش از مسابقه مصدومان زیادی مثل ویدال، آلابا، کومان و نویر داشتند در همان دقایق ابتدایی بازی، روبن را هم به دلیل مصدومیت از دست دادند و تیاگو آلکانتارا جانشین او شد.  سپس رئال بازی را در دست گرفت و برای دقایقی حاکم توپ و میدان بود و تیم میزبان را به عقب راند اما در دقیقه 28 بایرنی ها روی یک ضدحمله سریع که کیمیش با همکاری خامس رودریگز به راه انداخت موفق شدند با ضربه جاشوا کیمیش مدافع 23 ساله خود از زاویه بسته دروازه ناواس را باز کنند.

بایرن مونیخ 1 - رئال مادرید 2/سیل مصدومان آتش مونیخ را خاموش کرد

در ادامه بدشانسی ها بایرن ادامه یافت و در دقیقه 31 مسابقه، بواتنگ نیز مصدوم شد و دومین تعویض اجباری هاینکس خروج مدافع با تجربه اش بود و سوله را به جای او وارد میدان کرد.  دقایقی بعد ریبری می توانست گل دوم را هم برای سرخپوشان به ثمر برساند اما به طرز عجیبی فرصت عالی تک به تک را از دست داد.

در دقیقه 44 مسابقه مارسلو روی یک شوت پای چپ زیبا از پشت محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه اولریش فرستاد تا بازی قبل از پایان نیمه نخست به تساوی کشیده شود.

بایرن مونیخ 1 - رئال مادرید 2/سیل مصدومان آتش مونیخ را خاموش کرد

نیمه دوم نیز با برتری بایرنی ها آغاز شد و  مانند نیمه نخست صحنه ای مشکوک در محموطه جریمه رئال اتفاق افتاد که داور ضربه سرخیو راموس به پای توماس مولر برابر دروازه خالی رئال را باز هم پنالتی تشخیص نداد. بایرن ها که به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی بودند فشار را بیشتر کردند اما در دقیقه 57 و روی یک ضدحمله سریع که با اشتباه مرگبار رافینیا شکل گرفت، کهکشانی ها توسط آسنسیو که در ابتدای نیمه دوم به جای ایسکو به میدان آمده بود، به گل دوم  رسیدند.

بایرن مونیخ 1 - رئال مادرید 2/سیل مصدومان آتش مونیخ را خاموش کرد

بایرن پس از دریافت گل دوم سراپا حمله شد و در دقیقه 67 فرصتی فوق العاده برای مولر و لواندوفسکی در یک قدمی دروازه رئال پیش آمد که این دو بازیکن با یکدیگر قاطی کردند و فرصت را از دست دادند. البته راموس نیز باز هم مولر را در این صحنه سرنگون کرد که داور هلندی مسابقه این بار نیز برای بایرن پنالتی نگرفت.

دقیقه 71 رونالدو که در این دیدار زیاد در جریان مسابقه قرار نداشت توانست دروازه بایرن را باز کند اما قبل از گل او توپ را با دست کنترل کرده بود که داور به درستی گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه 75 مسابقه سومین تعویض اجباری را هاینکس انجام داد تا بدشناسی هایش تمامی نداشته باشد و خاوی مارتینز مصدوم را از بازی خارج کرد و تولیسو را به بازی آورد.

در دقایق پایانی مسابقه بایرن فشار زیادی آورد و ریبری چندین موقعیت خوب دیگر را از دست داد اما بهترین بخت گلزنی باوارایی ها را بهترین گلزن تیمشان یعنی لواندفسکی در دقیقه 87 از دست داد و در مصافی تک به تک نتوانست توپ را وارد دروازه رئال کند.

در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید تا بایرن در دیدار برگشت در سانتیاگو برنابئو کار بسیار دشواری برای صعود داشته باشد.

انتهای پیام/

پیروزی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار