رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایرگفت: مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف و امور خیریه در این شهرستان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام ابوذرعباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایربا بیان اینکه  همه ساله مسابقات قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزارمی شود، افزود: امسال این مسابقات از مرحله شهرستانی شروع خواهد شد و برگزیدگان به مراحل بالاتر راه‌ پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مرحله شهرستانی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود،خاطر نشان کرد:این مسابقات با حضور خواهران و برادران شرکت کننده در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایراظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های مختلف، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، قرائت، اذان‌گویی ویژه برادران، دعاخوانی و معارف برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 نفر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند افزود: از این تعداد بیش از 200 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و دعاخوانی و مابقی در رشته معارف هستند.

وی اضافه کرد: ثبت نام مسابقات معارف حفظ موضوعی، تفسیر سوره حجر و نهج‌البلاغه نیز تا 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایراظهارتاکید کرد: احتمالا مسابقات معارف نیز 10 خردادماه  برای نخستین بار به صورت الکترونیکی  در ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در ملایربرگزار می شود

 

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.