مسئول اداره اموره قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان گفت: ۴۱ دوره مسابقات قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

برگزاری ۴۱ دوره مسابقات قرآنی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی جمالی ، مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان افزود:مسابقات قرآنی استانی بعد از ماه مبارک رمضان و مرحله کشوری آن نیز در شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام در  41 دروه مسابقات قرآنی از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان فروردین ماه نیز ادامه دارد اظهار داشت: این دوره از مسابقات در بخش‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در 41 دروه مسابقات قرآنی و دریافت منابع آزمون مفاهیم می‌توانند یا به سایت رسمی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند یا با حضور در ادارات اوقاف و امر خیریه شهرستان‌ها در این مسابقات نام نویسی کنند.

مسئول اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان با اعلام اینکه 41 دروه مسابقات قرآنی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود عنوان کرد: مرحله مسابقات استانی این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان و مرحله کشوری آن نیز در شهریور ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

مسابقات قرآنی بزودی در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.