نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال 97 به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور مرتضی مداحی مسوول کمیته فنی و اعضای این کمیته در فدراسیون برگزار شد.

نخستین جلسه کمیته فنی بدمینتون در سال 97 برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون بدمینتون نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری به ریاست محمدرضا پوریا رییس این فدراسیون و با حضور مرتضی مداحی مسوول کمیته فنی و اعضای این کمیته در فدراسیون  برگزار شد. در این نشست گزارشی از عملکرد سال گذشته از طرف علی موذن دبیر فدراسیون ارائه شدو سپس اعضای این کمیته در مورد مسایل مختلف بحث و تبادل نظر کردند در ادامه این جلسه درباره برگزاری  مسابقات ، کلاسهای آموزشی ، ارتقاء سطح مربیان و داوران ، برنامه ریزی جهت ارزیابی استعدادیابی ، برگزاری اردوهای استعدادیابی به صورت منطقه ای ، شرایط اعزام های برون مرزی و سایر مواردی که در حیطه کمیته فنی بود صحبت شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین  در جلسه  کمیته فنی  صحبت هایی درباره  مسابقات رنکینگ  در قسمت جوانان و بزرگسالان  انجام شد و قرار شد تا از این پس این مسابقات در ۳ مرحله برگزار شود . در ادامه  برنامه ریزی برای حضور ورزشکاران رده های سنی مختلف در مسابقات جوانان و نوجوانان به منظور حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی صورت گرفت. این نشست با تصویب موارد فوق در این روز به کار خود پایان داد .

اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون متشکل از آقایان مرتضی مداحی ، ابوالفضل مهاجر بختیاری ،  علی موذن ، داریوش فروغی ، علی اصغر امینیان ، مرتضی ولی دروی ، علیرضا الهاکی ،  سیدبهادر زکی زاده ، صادق کرباسی ، حمید نسیمی ، محمود انصاری و خانم ها  فریبا مددی ، فریبا جلالیان و هما اسماعیلی هستند.

انتهای پیام /

جلسه کمیته فنی بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار