رقابت‌های بین المللی بدمینتون دهه فجر با مشخص شدن چهره قهرمانان این رشته در بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر روز گذشته «پنج شنبه» با مشخص شدن چهره نفرات برتر به پایان رسید. این رقابت ها که با حضور 15 تیم خارجی از 16 بهمن درز زنجان آغاز شده بود روز گذشته با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید. 

پایان رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر

"تی نا هه" بدمینتون باز مالزیایی در قسمت یک نفره بانوان موفق شد با عبور از سد هموطنش "یانگ یانگ لی" به عنوان قهرمانی برسد. تیم 2 نفره ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی هم  توانستند با عبور از ثمین عابد خجسته و هدیه شمس قهرمان بخش دو نفره بانوان شوند. 

پایان رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر

در بخش یک نفره مردان هم "کنگ فام" از ویتنام توانست با شکست هموطنش "تین مین" به عنوان قهرمانی یک نفره مردان برسد و تیم 2 نفره مردان "نانوا گوپال" و "فرانسیس آلوین" از هند هم توانستند با شکست "گونانامان" و "شارما" از هند به قهرمانی برسند. 

پایان رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر

همچنین  مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، استاندار زنجان  ، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون ،  موسوی مدیر کل امور هماهنگی بانوان وزارت ورزش و جوانان ، وقف چی نمایندهمجلس و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن ورزشی مادران و کودکان شهرستان زنجان برگزار شد.

پایان رقابت های بین المللی بدمینتون دهه فجر

انتهای پیام / 

پایان مسابقات بدمینتون دهه فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار