فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به جد مبارزه با قاچاق موادمخدر را در دستورکار دارد و در این راستا لازم است از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شود.

 سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه تاکنون زحمات و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان یزد مطلوب  ارزیابی شده، گفت: عملکرد ناجا در  بیشتر شاخص‌ها ارتقاء یافته است.

وی  افزود: مبارزه و مقابله با ورود موادمخدر به کشور از اولویت‌های ناجا در سال ۹۷ است که انسداد مرز‌ها می‌تواند در کنار هوشیاری همکاران به ویژه در مرز‌های شرقی و استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های روز ما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

سردار اشتری با اشاره به این که ناجا مجدانه مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را ادامه می‌دهد، تاکید کرد: در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ تن کشفیات موادمخدر داشته ایم که نسبت به سال ۹۵ بی سابقه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم را خرده فروشان موادمخدر دانست و گفت: اقدامات خوبی در راستای شناسایی این افراد صورت گرفته و ان شاءالله با تدابیری که مقامات قضائی در این راستا اتخاذ می‌کنند بتوانیم به این مبارزه سرعت بخشیده و مانع ورود موادمخدر به کشور شویم.

انتهای پیام/ ا

خرده فروشان مواد مخدر از مهمترین دغدغه های اصلی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار