نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: این استان مفتخر به میزبانی از پیکر مطهر ۱۱۱ شهید گمنام در مناطق مختلف است.

سرهنگ حمزه دهقان نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این شهدای بزرگوار در ۴۸ نقطه سیستان و بلوچستان به خاک سپرده شده اند.

دهقان افزود: بیشتر این شهدا جوان هستند که در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس همچون طلائیه، فاو، شلمچه و جزایر مجنون به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های مهرستان، سیب و سوران و فنوج که تاکنون افتخار میزبان از شهدای گمنام را نداشته اند نیز متقاضی برای حضور این شهدای والا مقام هستند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در سیستان و بلوچستان گفت: انس و الفت مردم با شهدا، جریان سازی معنوی و ایجاد بستر مناسب برای گرامیداشت مقام شهدا و گسترش معارف دفاع مقدس از مهمترین برکات خاکسپاری شهدای گمنام در نقاط مختلف این استان است.

وی افزود: با گذشت سال‌ها از پایان دوران دفاع مقدس هنوز مردم مشتاقانه و باشکوه در مراسم تشییع شهدا حضور می‌یابند که علت این حضور انتقال نسل به نسل ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ع

سیستان وبلوچستان میزبان شهدای گمنام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.