«ایراک بوکویسکی» لهستانی تا بازی‌های آسیایی جاکارتا هدایت علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه ایران را بر عهده گرفت.

مربی لهستانی مربی علی ثمری شدبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون دوومیدانی مدتی به دنبال این بودند تا یک مربی تراز اول خارجی را برای علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا تا بازی‌های آسیایی انتخاب کنند.

سرانجام تلاش‌های اعضای سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی موثر واقع و قرار شد ایراک بوکویسکی مربی لهستانی پرتاب وزنه تا بازی‌های آسیایی هدایت ثمری را بر عهده بگیرد.

طبق توافقات صورت گرفته بین مسئولان فدراسیون و این مربی قرار شده ثمری سه ماه در لهستان تمرین کند و همچنین در چند مسابقه اروپایی هم شرکت کند.

علی ثمری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این خبر را تائید و اعلام کرد بعد از مطرح شدن گزینه‌های مختلفی، چون مک ویلکینز و هافتینگتون سرانجام بوکویوفسکی به عنوان مربی ام انتخاب شد و در صورت آماده شدن کار‌های مربوط به روادید تا پیش از شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا و انجام تمرینات و شرکت در چند رقابت بین المللی به آنجا می‌روم. تمام هدفم کسب یک نتیجه خوب در بازی‌های آسیایی است.

این در حالی است که در آبان سال گذشته هم مسئولان فدراسیون دوومیدانی با این مربی لهستانی برای هدایت ثمری به توافق رسیده بودند، اما پس از مدتی این قرارداد امضا نشد.

انتهای پیام/

مربی ثمری انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار