بنا بر تصمیم مسئولان سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی قرار است به جای «مک ویلکینز»، یک مربی ایسلندی هدایت ثمری تا بازی‌های آسیبایی ۲۰۱۸ بر عهده گیرد.

انتخاب مک ویلیکنز برای ثمری منتفی شد/مربی قهرمان المپیک 2008 در آستانه هدایت ثمریبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که پیش از این اخباری مبنی بر انتخاب مک ویلکینز  مربی آمریکایی احسان حدادی به عنوان مربی جدید علی ثمری قهرمان پرتاب وزنه آسیا به گوش می رسید اما در نهایت این امر منتفی شد و طبق آخرین مذاکرات میان اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی ایران با ویستین هافتینگتون قرار بر این شد در صورت موافقت این مربی ایسلندی او تا پایان بازی های آسیایی جاکارتا ثمری را بر عهده بگیرد و در صورت رضایت طرفین این همکاری تا پایان المپیک 2020 توکیو قابل تمدید خواهد بود.

البته هنوز این مربی جواب نهایی را در این رابطه به مسئولان فدراسیون دوومیدانی ارائه نداده ولی شنیده می شود ظرف 10 روز آینده تکلیف این مربی مشخص خواهد شد و چنانچه توافقات نهایی حاصل شود قرار است ثمری تا پیش از شروع بازی های آسیایی جاکارتا راهی اردوی اروپایی شود تا با آمادگی لازم در اندونزی به مصاف حریفانش برود.

همچنین طبق رایزنی های به عمل آمده قرار شده یکی از مسئولان فدراسیون برای بستن قرارداد نهایی با این مربی همراه با ثمری  راهی سوئد شوند تا کارهای نهایی این قرارداد را انجام دهند.

لازم به ذکر است گرد کانتر و دانیل استال سوئدی از معروفترین شاگردان این مربی ایسلندی هستند که موفق شده اند در بازی های المپیک 2008 و مسابقات جهانی 2017 لندن مدال کسب کنند.

انتهای پیام/

تکلیف مربی ثمری تا پایان هفته آینده مشخص می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار