دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی گفت:خوشبختانه پس از آمدن مربی آمریکایی دوهای سرعت نحوه تمریناتم نسبت به قبل بهتر شده است.

رضا قاسمی دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درمورد شرایط اردویی کیش اظهار داشت:خوشبختانه پس از آمدن جنتری بردلی مربی آمریکایی دوهای سرعت نحوه تمریناتم به خوبی  دنبال می شود. حتی مربی ام در طول این مدت کوتاه از عملکردم ابراز رضایت کرده است.

او ادامه داد: پس از رفتن حامد احمد پور از ایران نزدیک به 2 سال بود که بدون مربی تمریناتم را پیگیری می کردم و شرایط در آن برهه زمانی برایم سخت بود و مجبور بودم به تنهایی برای خودم برنامه ریزی کنم. اما الان وضعیت نسبت به گذشته متفاوت تر شده است و خوشبختانه مقداری نحوه تمریناتم تغییر کرده است.ای کاش مسئولان او را زودتر استخدام می کردند.

دونده ملی پوش سرعت تیم ملی دوومیدانی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در کیش حضور دارد، گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده با مربی و همچنین مسئولان فدراسیون دوومیدانی قرار شده تا یک ماه دیگر تمریناتم در کیش ادامه داشته باشد و به همین علت نمی توانم در مرحله اول لیگ طلایی که امروز(چهارشنبه)برگزار می شود،حضور یابم.البته با این حال می توانم در مرحله دوم این رقابت ها که 29  اردیبهشت برگزار می‌شود شرکت کنم. خیلی دوست دارم پیش از حضور در بازی های آسیایی جاکارتا در چند مسابقه معتبر شرکت کنم تا با آمادگی لازم راهی آن مسابقات شوم که البته این امر بستگی به نظر سازمان تیم های ملی دوومیدانی دارد که چقدر با این موضوع موافقت می کنند.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا در مورد برنامه‌هایش برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاش من این است که بهترین عنوان را در مسابقات آسیایی جاکارتا کسب کنم، شک ندارم که می‌توانم با حفظ همین روند در جاکارتا به مدال برسم اما من به دنبال کسب بهترین رنگ مدال در این مسابقات هستم تا ناکامی دوره گذشته را از این طریق جبران کنم.

انتهای پیام/

اظهارات قاسمی درمورد حضورش در اردوی کیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار