وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان مشکل بیکاری را از مشکلات اصلی کشور دانست و گفت: تلاش دولت در سال جاری بر این است که ما یک میلیون و ۳۳ هزار شغل ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق مشکل بیکاری را از مشکلات اصلی کشور دانست و عنوان کرد: تلاش دولت در سال جاری بر این است که ما یک میلیون و ۳۳ هزار شغل ایجاد کنیم و ما با اجازه مقام معظم رهبری ۶ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی و ۶ میلیارد هزار میلیارد هم از بانک مرکزی برداشت کردیم تا مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان را صرفاً هزینه اشتغال روستایی‌ها کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درادامه در مورد کمبود فضا‌های ورزشی در چاراویماق گفت: سعی می‌کنیم تا نیمه دوم سال آینده دو سالن ورزشی گفته شده را در شهرستان چاروایماق تأسیس کنیم و به بهره‌بردای برسانیم.

وی افزود: تاکید رئیس جمهور بر این است که ما در هر دوره قول‌هایی بدهیم که تا پایان همان دوره قابل اجرا باشد و وی همیشه می‌گوید که حداقل به مردم واقعیت را بگوییم و صداقت داشته باشیم و این صداقت در تعامل با مردم توصیه‌ای است که روحانی همیشه به اعضای کابینه دارد، چون معقتد است که ما مردم که صاحبان واقعی کشور هستند را باید به عنوان ارباب خودمان بدانیم.

سلطانی فر افزود: امسال سال ویژه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران است که با وجود فشار‌های سیاسی که از خارج به کشور می‌آید، قطعاً ملت قهرمان ما همانند ۴۰ سال گذشته از این گردنه سخت هم بیرون می‌آیند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با مشکلات گازرسانی به روستا‌های شهرستان چاروایماق ابراز کرد: ما بنا داریم که تا پایان دولت در بخش‌های مختلف کشور را به یک ثبات کامل برسانیم و در این مسیر هم یکی از گام‌های ما حل مشکلات مناطق محروم است که طبق گفته وزیر نفت تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۹۰ درصد از روستا‌های کل کشور گازرسانی می‌شود و فکر می‌کنم در مناطق مختلف چاروایماق پوشش گاز صد درصدی را خواهیم داشت.

وی با اشاره به بحران‌های آب در کشور و خشک شدن دریاچه ارومیه خاطرنشان کرد: بحران آب در ۳۰ سال گذشته یکی دو سال در هر دهه حادتر می‌شود و مشکلاتی به وجود می‌آورد و ما بار مشکل خشک شدن دریاچه ارومیه روبه‌رو بودیم و اگر ستاد احیای دریاچه ارومیه را تشکیل نمی‌دادیم، این دریاچه الان نابود شده بود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، ما با صحرایی از نمک روبه‌رو می‌شدیم که زندگی در ۶، ۵ استان را دچار مشکل می‌کرد که دولت با همراهی ملت تلاش کرد و روش‌های صرفه‌جویی در پیش گرفت و با این اقدامات، جلوی نابودی کامل دریاچه ارومیه گرفته شده است.

سلطانی‌فر در پاسخ به خواسته مسئولان شهرستان چاروایماق در مورد کمبود فضا‌های ورزشی در این شهرستان تصریح کرد: سعی می‌کنیم تا نیمه دوم سال آینده دو سالن ورزشی گفته شده را در شهرستان چاروایماق تأسیس کنیم و به بهره‌بردای برسانیم و آن را در اختیار جوانان و بانوان عزیزمان بگذاریم تا با در نظر گرفتن مسائل شرعی و اسلامی همه مردم از امکانات و فضا‌های ورزشی بهره‌مند شود. 

 

انتهای پیام/ش

سفر وزیر ورزش و جوانان به  آذربایجان شرقی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.