معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان اصفهان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان باید از امروز برنامه‌های اوقات فراغت خود را در پورتال اوقات فراغت ثبت کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبرز امیری  امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین هدف ما باید تأمین شادی و نشاط زندگی مردم باشد تا آنان حال خوبی داشته باشند.

وی با بیان این که ادارات و نهادها باید نسبت به هدایت پرسنل خود و خانواده‌هایشان به پایگاه‌های سلامت برای ثبت و تکمیل پرونده الکترونیک خود اقدام کنند، افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان به دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان است و نهادهای مختلف باید در قالب تفاهم‌نامه در خصوص نشاط و معنویت جوانان فعالیت و اقدام کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان اصفهان با بیان این که دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان باید از دستگاه‌های اجرایی درخصوص تحقق نهضت حفظ قرآن کریم مطالبه کند، گفت: اولویت ستاد مواردی چون هویت، آموزش، اشتغال، ازدواج، مسکن، خلاقیت و رسانه است اما این موارد را باید براساس شرایط موجود دسته‌بندی کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان باید از امروز برنامه‌های اوقات فراغت خود را در  پورتال اوقات فراغت ثبت کنند؛ ستاد ساماندهی امور جوانان نیز از این طریق برنامه‌های مختلف را به مردم اطلاع‌رسانی خواهد کرد تا مردم از نزدیک‌ترین برنامه‌ها به محل زندگی خود آگاه شده و در آن حضور یابند.

امیری با بیان این که محل‌های برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت باید ایمن و مجهز باشند، اذعان داشت: از برگزاری کلاس در هر مکانی باید جداً خودداری شود.

وی در پایان یادآور شد: باید از مربیانی استفاده شود که تخصص لازم را دارند و به بهانه این که یک مربی دستمزد کمتری داشته و تخصص ندارد، استفاده نشود؛ در خصوص تخصص مربیان حتماً از نهادهای مربوطه کسب نظر تخصصی شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار