شهردار اصفهان گفت: امیدرواریم با فراهم آوردن فضایی مناسب در تمام روزها و شب های ایام تعطیلات، افزایش حضور و رضایت گردشگران را شاهد باشیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شب گذشته در جریان حضور در برنامه نورپردازی ویژه پل خواجو (ویدیو مپینگ) اظهارکرد: این برنامه‌های فرهنگی در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر اجرا می‌شود تا در کنار رویدادهای نشاط آفرین، فرهنگ اصفهان را معرفی کند.
وی معرفی مناسب خرده فرهنگ‌های اصفهان را از دیگر اهداف این برنامه ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مسافران و شهروندان، استقبال بسیار خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در طول ایام نوروز برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود، ادامه داد: هدف مدیریت شهری فراهم آوردن فرصتی برای شادمانی مردم در اوقات فراغت آنها است.

وی با بیان اینکه برنامه های در نظر گرفته شده در ایام نوروز، ظرفیت جذب گردشگران و مهمان نوازی مناسب را دارد، اظهار امیدواری کرد: با فراهم آوردن فضایی مناسب در تمام روزها و شب های ایام تعطیلات، افزایش حضور و رضایت گردشگران را شاهد باشیم.

شهردار اصفهان به افزایش ورود مسافران در روزهای اخیر و رشد حضور مسافران نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و افزود: البته باید زیرساخت ها به طور کامل فراهم شود تا به دلیل فقدان امکانات، مسافران با مشکل مواجه نشده و بتوانند اوقات خوشی را در اصفهان سپری کنند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای شهرداری برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران بسیج شده اند، اظهار امیدواری کرد: در نوروز امسال، گردشگران از حضور در اصفهان لذت بیشتری ببرند.

 

انتهای پیام/م

نوروز، فرصتی برای بسط و توسعه گردشگری فرهنگی

 

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.