فرماندار اردکان گفت: مشاور دانش آموز با رعایت امانت داری و صداقت یک حلقه بسیار خوب بین فرماندار و دانش آموزان ایجاد کند.

فرماندار اردکان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی غنیمتی است که باید قدر دانسته شودگفت: مشاوره دانش آموز برای  فرماندار باید با ایجاد شبکه‌ای در درون دانش آموزان نظر فرماندار را متقابلا منعکس کند و یک حلقه بسیار خوب بین فرماندار و دانش آموزان ایجاد کند.

هادی مقیمی افزود: همیشه اولین‌ها مسولیت شان حساس‌تر و مهم‌تراست و افرادی که بعد از آن‌ها قبول مسئولیت می‌کنند بتوانند از تجربیات خوب آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد:مشاور به فردی گفته می‌شود که طرف مشورت قرار می‌گیرد در مورد مسائل بسیار مهم و مواردی که با آن دستگاه و جامعه مرتبط است.

مقیمی افزود: طبیعتا مشاور دانش آموز در حوزه دانش آموزی باید نظر بدهد و با رعایت امانت داری و صداقت کامل مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را منعکس کند.

فرماندار اردکان گفت: مشاور باید دارای صفات و ویژگی‌هایی باشد که مهمترین آن صداقت است که اصالت و نجابتی که آن دانش آموز باید داشته باشند و مطالعه در حوزه کار جایگاه خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه یک مشاور همه مسائل بدون کمی با رعایت امانتداری و صداقت منتقل می‌کند ادامه داد: بالا بردن سطح مطالبات و توقعات باعث می‌شود که نارضایتی ایجاد شود و با توجه به امکانات و ظرفیت‌های محدودی که وجود دارد نشود همه خواسته‌های دانش آموزان را برآورده کرد.

انتخاب مشاور دانش آموز فرماندار مقوله‌ای جدید و بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ی

  صداقت مهمترین صفات و ویژگی‌ مشاوره دانش آموز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار