استاندار بوشهر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درحوزه سلامت گفت: در این زمینه ۷۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر در اولویت است.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درحوزه سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای سلامت استان بوشهربا تبریک اعیاد شعبانیه از اقدامات خوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت سلامت اظهار داشت: یکی از نعمات ما سلامت و امنیت است که در جامعه نقش خاصی در توسعه و پیشرفت دارند.

وی با تاکید بر نقش حوزه سلامت و تاثیر آن در عرصه‌های دیگر گفت: دو حوزه مسکن و سلامت هزینه‌بردار هستند که برخی خانواده‌ها را با مشکلات جدی مواجه می‌کند لذا خدمات دانشگاه روی جامعه و سلامت آن تاثیر دارد.

گراوند خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور در قالب طرح تحول سلامت به امنیت روانی جامعه کمک کرده و این اقدامی مهم است.

استاندار بوشهر بیشترین علت مرگ و میر در استان را بیماری قلبی و عروقی دانست و بیان کرد: عامل بیماری قلبی و عروقی کم تحرکی و تغذیه نامناسب است که باید به این مهم توجه شود.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درحوزه سلامت گفت: در این زمینه ۷۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تکمیل اورژانس هسته‌ای بوشهر در اولویت است.

گراوند با تاکید بر اینکه تعهدات سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با جدیت پیگیری شود، افزود: برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی و پزشکی از اعتبارات استانی اختصاص می‌یابد و از دانشگاه علوم پزشکی هم انتظار می‌رود سهم خود را تامین کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت بیان خدمات دولت از سوی مدیران اجرایی اظهار داشت: از مدیران انتظار داریم خدماتی که دولت انجام داده را اطلاع رسانی کنند و در این راستا حفظ امید یعنی حفظ سلامت در جامعه لذا اطلاع رسانی از خدمات دولت در دستور جدی کار مدیران استان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

۷۵ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های حوزه سلامت استان تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.