معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۹۷ درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) ثبت‌نام‌شده‌اند.

ثبت‌نام ۹۷ درصد مردم استان در سامانه یکپارچه بهداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، برکات بسیاری داشته و باعث افزایش میزان رضایتمندی مردم شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های فیزیکی و الکترونیکی برای تسهیل در امورات سلامت مردم کاملاً فراهم‌شده است و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم از لحاظ کمی و کیفی خدمت‌رسانی به مردم بیشتر و مؤثرتر شود.

خواجه‌ئیان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت، رایگان کردن دسترسی مردم به خدمات سلامت است و تلاش می‌کنیم بهترین خدمات بهداشتی را به مردم ارائه دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز داشت: تلاش کرده‌ایم در ارائه خدمات بهداشتی به مردم و دسترسی آسان آن‌ها به این خدمات راه‌های سهل‌الوصولی را انتخاب کنیم که یکی از این خدمات، راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی بود که به دورافتاده‌ترین نقاط استان و جامعه عشایری نیز از این طریق، ارائه خدمت شد.

وی افزود: در راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی اولین استان کشور بودیم و هدف ما از این کار آسان شدن دسترسی مردم به خدمات دندانپزشکی بود.

خواجه‌ئیان مشارکت مردم در تحقق اهداف حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: ۲۵ درصد ابزار‌های تأمین‌کننده سلامت در اختیار بهداشت و درمان است و مابقی در اختیار مجموعه بهداشت و درمان نیست و در این میان نقش مشارکت مردم در تحقق اهداف حوزه سلامت مهم و کلیدی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از وجود ۴۳۶ قلم دارو در مراکز بهداشتی و درمانی استان بوشهر خبر داد و افزود: این خدمت نیز برای دسترسی آسان مردم به دارو بخصوص در ساعات غیرفعال بودن داروخانه‌های سطح شهر بوده است.

انتهای پیام/م

۹۷ درصد مردم استان بوشهر در سامانه یکپارچه بهداشت ثبت‌نام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.