رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در هفته سلامت دو پروژه عمرانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

دو پروژه عمرانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال در دشتی افتتاح خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  اصغر بحرانی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، هفته سلامت را ویترین خدمات و دستاورد‌های بهداشت و درمان دانست.

وی افزود: هفته سلامت فرصت مناسبی برای معرفی برنامه و خدمات حوزه سلامت است و تلاش می‌کنیم در این هفته با استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌های حوزه بهداشت و درمان به نحو احسن به اطلاع عموم رسانده شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در هفته سلامت برنامه‌های متعددی ازجمله افتتاح ایستگاه سلامت، نشست خبری با اصحاب رسانه، برپایی ایستگاه تن‌سنجی، همایش سفیران سلامت، دیدار با ایثارگران حوزه سلامت و کارگاه‌های آموزشی تغذیه سالم اجرا خواهد شد.

بحرانی افزود: در هفته سلامت خانه بهداشت روستای وراوی با بااعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی اورژانس جاده‌ای شهر کاکی نیز بااعتبار ۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در راستای ترویج فرزند آوری در راستای تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری در بخش جمعیت، در آیینی از مادرانی که در سال جاری فرزند آوری داشته‌اند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/م

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ میلیارد ریال پروژه سلامت در دشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.