کانون‌های مساجد گیلان باید در سامانه سجا ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه ملاک عمل ستاد کانون‌های مساجد، اطلاعات سامانه سجا است گفت: همه ۹۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان باید در سامانه سجا ثبت نام کنند.

وی  با اشاره به ساماندهی کانون‌های مساجد در سراسر کشورافزود: سامانه سجا، سامانه جامع آمار و اطلاعات مساجد با هدف ساماندهی کانون‌های مساجد راه اندازی شده و کانون‌های مساجد گیلان نیز باید برای ثبت اطلاعات خود به سایت www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان با بیان اینکه پرداخت سرانه کانون‌های مساجد منوط به ثبت نام در این سامانه است اعلام کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغ شده از سال جاری پرداخت سرانه مساجد، حمایت از کانون ها، صدور کارت عضویت از طریق پورتال جامع اطلاعات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سجا انجام شده و منحصر به کانون‌هایی است که در سامانه ثبت نام کرده و گزارشات و برنامه‌های کانون خود را در این سامانه بارگذاری می‌کنند.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم با تاکید بر اینکه همه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان باید در این سامانه ثبت نام کنند تاکید کرد: هرگونه حمایت از کانون‌های مساجد بر اساس امتیاز دهی این سامانه است.

وی با اشاره به اینکه سجا کانون‌های مساجد در سراسر کشور را به هم مرتبط می‌کند تصریح کرد: تمامی کانون‌ها تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند، زیرا ملاک عمل ستاد کانون‌های مساجد، اطلاعات سامانه سجا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

کانون‌های مساجد گیلان باید در سامانه سجا ثبت نام کنند

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.