دشتی- در آئینی با حضور فرماندار دشتی اولین واحد مشاوره هدایت شغلی- آموزشی در دشتی افتتاح شد.

واحد مشاوره هدایت شغلی- آموزشی در دشتی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نادری یکشنبه شب در این مراسم اظهار داشت: افتتاح این واحد ضمن بالا بردن کیفیت آموزش و اثر بخش کردن دوره‌های آموزشی باعث بالا بردن فرهنگ اشتغال و کار آفرینی در سطح شهرستان می‌شود.

وی افزود: در این مدت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کار‌های خوبی در حوزه آموزش انجام داده که می‌طلبد جوانان از این ظرفیت خوب در شهرستان در راستای توانمند سازی به نحو مطلوب استفاده کنند.

نادری بیان کرد: در گذشته عبابافی مختص به روستای کردوان بود، ولی در حال حاضر با همکاری فنی حرفه‌ای این دوره در برخی از روستا‌های شهرستان در حال برگزاری است که با استقبال خوب مردم مواجه است.

وی تصریح کرد: یکی از کار‌های مهم در سطح شهرستان برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز واقعی مردم است که باید برگزاری این دوره‌ها در شهرستان تدوام داشته باشد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: امروز دولت به مسائل اقتصادی، سرمایه گذاری، تولید واشتغال یک نگاه ویژه دارد و اگر می‌خواهیم در این زمینه‌ها قدمی برداریم راهش آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی است.

وی گفت: باید از فضای مجازی برای ترغیب جوانان به آموزش به نحو مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/ب

افتتاح اولین واحد مشاوره هدایت شغلی -آموزشی در دشتی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.