مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: دومین رویداد ملی کارآفرینی با رویکرد گردشگری در بوشهر برگزار شد.

دومین رویداد ملی کارآفرینی با رویکرد گردشگری در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده ظهر چهارشنبه در دومین رویداد ملی کار آفرینی با رویکرد کار آفرینی گردشگری اظهار داشت: امروزه نهادهای علمی با دستگاه‌های اجرایی فاصله دارند و باید برای پیشرفت در این موضوع فاصله‌ها را کاهش دهیم.

وی افزود: دستگاه‌های متولی و قوانین بسیاری در شروع یک کسب و کار تاثیرگذار هستند که باید این راه را تسهیل کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه اجرای یک پروژه کسب و کار بیش از هزینه بالا نیازمند ایده‌های خلاقانه است، تصریح کرد: فعالین کسب و کار گردشگری باید بتوانند با بودجه کم و ایده خوب کسب و کار را در این راستا افزایش دهند.

امیرزاده عنوان کرد: ظرفیت‌های عظیمی در استان بوشهر در این راستا وجود دارد اما تا کنون کارهای زیادی در این زمینه در استان بوشهر انجام نشده است.

وی گفت: لنج‌های صفاری چوبی فاقد کارایی در بوشهر وجود دارد که می‌تواند به کاربری گردشگری تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: از دیگر ظرفیت‌های استان بوشهر در زمینه کسب و کار گردشگری می‌توان به موزه‌های کوچک دریایی، آیین‌ها، فرهنگ‌های دریایی و همچنین غذاهای دریایی اشاره کرد.

امیرزاده با تاکید بر اینکه در زمینه کسب کار به دنبال تفاوت‌ها باشید، افزود: برای راه‌اندازی یک کسب و کار باید ظرفیت‌های خاص استان بوشهر که در دیگر استان‌ها نیست شناسایی و معرفی شود.

سعید جامعی دبیر اجرایی دومین رویداد ملی کار آفرینی با رویکرد کار آفرینی گردشگری نیز اظهار داشت: امروز بحث کار آفرینی بحث روز دنیا است و تلاش ما این است که دانشجویان بعد از فارق التحصیلی وارد بازار کار و محیط کسب و کار شوند.

وی تصریح کرد: این رویداد در راستای آموزش دانش‌آموزان و دانشجویان برای ورود به محیط کسب و کار داده می شود. از جمله برنامه این رویداد کارگاه ایده پردازی، ایده پروری و تبدیل آب به کسب و کار موفق است.

برگزاری دومین رویداد ملی کارآفرینی با رویکرد گردشگری در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.