واحد صنایع نظامی یمن، از رونمایی سلاحی جدید و استفاده از آن در نبرد با ائتلاف سعودی طی روزهای آینده خبر داده است.

رونمایی از سلاح جدید ارتش یمن برای مقابله با عربستانبه گزارش حوزه  تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز گذشته (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) از واحد صنایع نظامی نیروهای مسلح یمن بازدید کرد.

واحد صنایع نظامی در نیروهای مسلح یمن از اسلحه جدیدِ بومی رونمایی و اعلام کرده که قرار است طی روزهای آینده وارد خدمت نظامی برای مواجهه با تجاوز سعودی- آمریکایی به یمن شود.

واحد اطلاع‌رسانی جنگ ( الاعلام الحربی) گزارش داده که صالح الصماد از یک کارگاه وابسته به واحد صنایع نظامی نیروهای مسلح بازدید کرده و در جریان ساخت و تولید سلاح‌های توپخانه‌ای جدید قرار گرفته است. این سلاح یکی از صنایع نظامی بومی یمن محسوب می‌شود.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین در این بازدید، از روند ساخت و تولید مهمات و سلاح‌های مورد نیاز ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در جبهه‌ها و محورهای مختلف نبرد با دشمن، مطلع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
مرگ بر السعودهرچه زود نابود بشن
Iran (Islamic Republic of)
علی کرمانشاه
۰۶:۲۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
ماشااله به ارتش و انصاراله و ملت متحد و باغیرت یمن که در سخت‌ترین شرایط جنگی با دشمن وهابی آل‌سعود و اعتلاف امریکایی صهیونیزمی وسعودی و۳۸کشور مرتجع عرب و خارجی هستند و بیش از سه سال است با مقاومت دلیرانه خود رژیم وهابی آل‌سعود و اعتلاف آنها را در باتلاق یمن زمین‌گیر کرده ننگ و نفرین تدا بر رژیم ظالم وهابی آل‌سعود و آل‌خلیفه باد که کوچکترین بویی از انسانیت و مردانگی نبرده اند ملت ایران و نظام اسلامی دعا گوی ملت شریف و با غیرت یمن هستند واگر کوچکترین فرستی پیش بیاید قطعا بصورت مستشاری ونیروهای مردمی به یاری شما دلاور مردان یمک خواهیم آمد.پیروزی از آن ملت متحد و شجاع یمن اس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
اولويت استفاده از كاتيوشا مي تواند مفيدتر باشد ، لطفا مجهز به كاتيوشا بشن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
موشک های سام بدید اینها چیزی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
شلیک کنید بسوی ال سعود تا بداند قدرت انصارالله یمن .
آخرین اخبار