سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دهکده ورزشی با هدف کمک به پرورش استعداد‌های ورزشکاران توانمند و پویا کردن ورزش در این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرضا امیاری  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست اعضای شورای ورزش خاش اظهار داشت: این دهکده ورزشی در گستره ۵۰ تا ۷۰ هکتار با حمایت‌های فرماندار، مسئولان و مشارکت جدی این اداره کل ایجاد و زمینه برای توسعه ورزش این شهرستان فراهم می‌شود.

وی استعدادیابی ورزشکاران، حمایت از نخبگان ورزشی و هیات‌های ورزشی فعال را از اولویت‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز با قدردانی از نگاه دولتمردان به مبحث ورزش و اهمیت دادن به مقوله سلامتی؛ نصب چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی این شهرستان و مناطق روستایی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و حمایت از نخبگان ورزشی را از مهمترین نیاز‌های این منطقه بر شمرد.

 امامان جمعه شیعه و سنی و مسئولان هیات‌های ورزشی خاش نیز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه توسعه ورزش پرداختند.

نشست شورای ورزش خاش با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و مسئولان هیات‌های ورزشی این شهرستان در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست مهمترین مشکلات ورزشکاران، تیم‌های ورزشی و کمبود امکانات مورد بررسی قرار گرفت.

اجرای طرح استعدادیابی ورزشکاران، کمک به ایجاد دهکده ورزشی خاش در کنار اجرای پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، حمایت از نخبگان ورزشی و فعال کردن برخی از هیات‌های ورزشی که در خاش سابقه درخشانی دارند از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ع

نشست اعضای شورای ورزش خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار