معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد می‌توان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده نمود.

سازمان‌های مردم نهاد در  ترویج فرهنگ قرآنی کمک کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید جواد حسینی در دیدار اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت افزود: در راستای طرح تعامل دولت با مردم می‌توان کار‌های قرآنی قابل واگذاری دستگا‌ها رامشخص و از ظرفیت اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی قرآن و عترت در جهت انجام آن کار‌ها استفاده نمود.

وی افزود:توسعه قشری، موضوعی، جغرافیایی و شبکه سازی از جمله راهبرد‌های حوزه سمن‌ها می‌باشد و با فعالیت‌های صورت گرفته شده تعداد تشکل‌های مردمی از ۵۴۰ سمن به ۱۲۶۲ مورد رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: اتحادیه موسسات قرآن و عترت با پوشش ۳۰۰ موسسه قرآنی، ۴۵۰ خانه قرآن شهری و روستایی و هزار جلسه قرآنی توانسته است بیش از ده هزار نفر را تحت پوشش قرار دهد.

حسینی افزود: امسال سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت برگزار می‌شود و ۸۵۰ هزار دانش آموز استان به طور مستقیم در این مسابقات شرکت میکنند.

وی گفت: ارتباط دانش آموزان با قرآن موجب تربیت دینی اخلاقی پیشرفت و ساخت آینده آنان می‌شود.

انتها پیام//ح. ص
 

دیدار اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت با معاون استاندار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.