معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن در استان کار بسیار ارزشمند و فاخری است که می‌طلبد این نمایشگاه باشکوه و مردمی و با تمام توان دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

افزایش تنوع و جذابیت در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد حسینی  در جلسه برنامه ریزی ستاد سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد افزود: باید در برگزاری این نمایشگاه از ظرفیت تشکل‌های مردمی، مذهبی و نیز هیات‌های مذهبی بهره گرفت تا کار قابل قبولی صورت گیرد.

 
وی با بیان اینکه   دستگاه‌ها در بخش اعتباری و محتوایی باید همکاری کنندگفت:  امسال مانند سنوات گذشته ٢٤ موضوع برای افزایش بخش محتوایی پیشنهاد و اجرا می‌شود که باید همه‌ی دستگاه‌ها با برنامه ریزی مناسب در کیفی کردن این نمایشگاه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود:  این نمایشگاه از جاذبه خاصی برخوردار است و باید در این دوره از نمایشگاه تنوع و جذابیت را افزایش دهیم تا شاهد حضور بسیاری از علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان باشیم.

حسینی افزود:  با اشاره به ایام برگزاری نمایشگاه قرآن در زمان ماه مبارک رمضان و زمان برپایی آن در ساعات افطار پیشنهاد کرد در کنار این نمایشگاه، با حضور رستوران داران و  فست‌فود‌ها  خیابان افطار یا کوچه‌های افطار با هزینه کمتر برای روزه داران ایجاد شود.

وی در پایان گفت: شهرداری مشهد از برگزاری این نمایشگاه حمایت مالی خواهد کرد.

انتهای پیام//م. ن
 

تنوع وجذابیت در نمایشگاه قرآن وعترت مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.