سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آتش سوزی کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه خبر داد.

آتش سوزی در کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه + عکس

آتش سوزی در کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه + عکس

در حال حاضر آتش‌نشان‌ها در حال خاموش کردن آتش این کارگاه هستند.

وی افزود: در ساعت ۱۲:۵۳ حادثه آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در محله چهاردانگه چهارراه حسین آباد به سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و نیرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: محل آتش سوزی دو باب سوله مسقف به مساحت ۴۵۰ متر بود که یکی از این سوله‌ها کارگاه تولید تینر و مایعات نفتی قابل اشتعال بود.

آتش سوزی در کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه + عکس

آتش سوزی در کارگاه ساخت تینر در چهاردانگه + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: در سوله‌ها بشکه‌های تینر نگهداری می‌شد و سوله دوم کارگاه ساخت کابینت بود که دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی افزود: شدت شعله‌ها به اندازه‌ای بود که از زیر سقف‌ها آتش به بیرون می‌زد و چندین متر ارتفاع داشت و باعث تخریب سقف‌ها شده بود، حتی آتش نشان‌ها در این عملیات مجبور به شکافتن بخشی از دیوار‌های سوله‌ها شدند تا زود‌تر به کانون اصلی آتش برسند.

وی گفت:در این حادثه یک آتش نشان آسیب دید و نقاط مختلف بدن او دچار سوختگی شد که برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار