مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از صدور ۹ هزار و ۳۲۳ فقره گواهینامه مهارتی الکترونیکی به متقاضیان آموزش‌های مهارتی در خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد.

خوشایند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از صدور 9 هزار و 323 فقره گواهينامه مهارتی الكترونيكی به متقاضیان آموزش های مهارتی در استان خراسان جنوبی در سال گذشته خبر داد.

 

وی افزود:سال گذشته با بهره گیری از ظرفیت های کارت های هوشمند و بانک اطلاعاتی پورتال جامع سازمان و لحاظ قرار دادن عوامل کلیدی « کیفیت، امنیت، سرعت، دقت و کاهش هزینه ها» گواهینامه های سازمان به صورت الکترونیکی در استان صادر و به مهارت آموختگان اعطا شده است.

 

خوشایند گفت:در سال گذشته 36 هزار و 38 نفر در آزمون های هماهنگ،صنعت ساختمان،تفاهم نامه و آزمون های ادواری شركت كرده اند كه از اين تعداد 20 هزار و 209 نفر قبول شده و برای 9 هزار و 323 نفر گواهينامه مهارتی الكترونيک صادر و اطلاعات 10 هزار و 886 نفر باقیمانده در کارت الکترونیک آنها که در سالیان پیش گرفته اند شارژ شده است.

 

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی افزود:برای تمامی کسانی که در سال گذشته در آزمون های آموزش فنی و حرفه ای قبول شده اند گواهینامه کارت مهارت الکترونیکی صادر شده است.

 

وی گفت:از مزایای این نوع گواهینامه می توان به امکان ذخیره اطلاعات چندین گواهینامه در حافظه الکترونیکی،ارتقای امنیت گواهینامه های مهارت،امکان به روز رسانی سریع گواهینامه ها،امکان أخذ گواهینامه ها از طریق سامانه «استعلام گواهینامه مهارت» سازمان در هر نقطه از کشور و کاهش ریسک در نگهداری گواهینامه ها نام برد.

 

خوشایند افزود:دارندگان گواهینامه الکترونیکی جهت مشاهده و استعلام گواهینامه می توانند به سامانه http://azmoon.portaltvto.com یا http://certificate.portaltvto.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/غ

بیش از ۹ هزار گواهینامه مهارتی الکترونیکی در استان صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.