انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور فردا دهم اسفند ماه جاری برگزار می شود.

داود شهرکی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور با نظارت سازمان صنعت،معدن وتجارت خراسان جنوبی در دهم اسفندماه جاری برگزار می شود.

وی افزود:تعداد داوطلبان عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان 20 نفر بوده است که از سوی هیئت اجرائی انتخابات ، صلاحیت 17 نفر که 7 نفر در رشته معدن و10 نفر در رشته زمین شناسی مورد تأیید قرار گرفت و در نهایت 5 نفر برای هیئت مدیره به مدت 3 سال انتخاب خواهند شد.

شهرکی گفت:این انتخابات  در روز پنجشنبه دهم اسفند ماه جاری به صورت همزمان در دو شعبه بیرجند و طبس  برگزار خواهد شد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود:این انتخابات  در مرکز استان در شهرستان بیرجند در محل سازمان صنعت،معدن و تجارت واقع در بلوار شهید مطهری سالن اجتماعات شهید رئوفی فرد و در شهرستان طبس در محل اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان طبس  واقع در بلوار معلم ، از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه  دارد.

وی اظهار کرد:ترکیب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان شامل 2 نفر در رشته مهندسی معدن، 1 نفر در رشته زمین شناسی، 1 نفر در رشته متالورژی و 1 نفر در رشته نقشه برداری است که به دلیل  نبود داوطلب در رشته های متالورژی و نقشه برداری پس از شمارش آرا از رشته های دیگر بر اساس بالاترین رأی  انتخاب خواهد شد.

شهرکی با اشاره به فعالیت های سازمان مذکور گفت:سازمان نظام مهندسی معدن با هدف حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی،تأمین موجبات رشد و اعتلای مهندسی معدن در کشور،ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیت های معدنی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی معدن  و کمک به ارتقاء دانش فنی صاحبان حرفه در بخش معدن و غیره است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به پتانسیل های معدنی در خراسان جنوبی و نقش نظام مهندسی معدن برای توسعه استان و تأکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف افزود:این انتخابات حضور حداکثری اعضای نظام مهندسی را می طلبد .

انتهای پیام/غ

برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار