هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با شهرآوردی برای مشهدی ها برگزار می شود.

آخرین شهرآورد لیگ برتری مشهدی ها /تماشای بازی در ورزشگاه رایگان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این هفته از مسابقات که عصر امروز و به طور هم زمان با سایر بازی‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد، تیم‌های فوتبال پدیده و مشکی پوشان ششمین بازی خود در لیگ برتر و البته آخرین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

این بازی درحالی برگزار می شود که تیم مشکی پوشان سقوطش از هفته‌ها پیش به لیگ دسته اول قطعی شده است و در طول چندهفته‌ای که داوود مهابادی را به عنوان سرمربی به تیم خود اضافه کردند، به نتیجه ای دست پیدا نکردند و درحالی که کورسویی برای بقا داشتند، نتوانستند نتایج خوبی را کسب کنند و در نهایت نیز بعد از شکست سنگین مقابل استقلال تهران سقوطشان را از لیگ برتر به دسته اول قطعی کردند.


ماندنم در جمع مشکی  پوشان قطعی نیست



داوود مهابادی  سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان در نشست خبری پیش از دربی مشهد گفت: دیدار تیم‌های انتهای جدولی در هفته‌های پایانی فصل معمولا جذاب نیست مگر آنکه دربی باشد.

وی افزود: امیدوارم با توجه به رایگان بودن این دیدار شاهد حضور هواداران دو تیم باشیم و بازی زیبایی را هر دوی ما ارائه دهیم.

سرمربی مشکی پوشان در رابطه با تمدید قراردادش با مشکی‌پوشان تصریح کرد: هنوز با من صحبتی نشده، باید ببینیم مسئولین مشکی‌پوشان چه تصمیمی می‌گیرند.
 
مهابادی گفت:خداداد عزیزی با مسئولان شهری و استانی دیدار‌هایی داشته و امیدوارم آنها از مشکی‌پوشان حمایت کنند تا دوباره این تیم لیگ برتری شود.

وی در خصوص مصدوم و محروم تیمش گفت: کیوان امرایی را به دلیل مصدومیت و مصطفی احمدی را به واسطه محرومیت نداریم.
 

در سوی دیگر اما تیم فوتبال پدیده  هفته گذشته توانست با برتری مقابل نفت تهران تا حد زیادی از دغدغه سقوط،خود را جدا کند و اینک با استرس بسیار کمتری به مصاف مشکی پوشان خواهد رفت.

پدیده اگر دیدار هفته گذشته خود برابر نفت تهران را با هر نتیجه ای غیر از پیروزی پشت سر می گذاشت،این هفته دیدارش با مشکی پوشان تبدیل به جدال مرگ و زندگی می شد؛ اما این اتفاق رخ نداد و آن ها توانستند شاگردان هومن افاضلی در تیم نفت تهران را با تک گل دقایق پایانی میلاد کمندانی شکست دهندو نفت تهران را تبدیل به کاندیدای اصلی سقوط در کنارمشکی پوشان کنند .
 

هدفمان پیروزی است

 
محمدرضا مهاجری  سرمربی تیم فوتبال پدیده هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر مشکی‌پوشان گفت: یک سال خیلی سخت را سپری کردیم و به دو هفته پایانی رسیدیم. آخرین بازی ما در مشهد برگزار می‌شود و سوای دربی و حساسیت‌هایش، یک بازی خوب را تماشا کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم امتیازات لازمه را از این دیدار کسب کنیم. دیدار فردا مقابل تیمی پر از انگیزه است. در لیگ هفدهم مشکی‌پوشان خوب بازی کرد، اما با بدشانسی نتایج را واگذار کرد.

مهاجری گفت: برد شیرینی در هفته گذشته به دست آوردیم که بقای ما را قطعی کرد. امیدوارم فردا هم پیروز شویم، اما در کل لیگ باید بگویم که خیلی جا‌ها دلمان سوخت. زمانیکه می‌شد با اقتدار جلو برویم، چاله‌هایی ایجاد شد که سبب شد از هدف دور شویم.

وی افزود: فوتبال یک بحث جمعی است، فرد نمی‌تواند تمام فشار‌ها را هندل و مدیریت کند، باید هر عضوی از باشگاه به شکل یک پازل نقشش را ایفا کند. همه مشکلات در کنار هم سبب شد که نتوانیم موفق باشیم و به هدف خود در لیگ برسیم.

مهاجری در خصوص قطعی شدن سقوط مشکی‌پوشان تصریح کرد: این کار را برای ما سخت خواهدکرد، فردا به بازیکنانی میدان داده می‌شود که در طول فصل کمتر بازی کرده‌اند و خودبه‌خود این موضوع فشار را بر ما مضاعف خواهدکرد.

سرمربی پدیده در خصوص احتمال کسر امتیاز از پدیده به خاطر پرونده پراهیچ گفت: اخبار نگران‌کننده در این فصل کم نشنیدیم، تا جایی که من در جریان هستم، قرار بر این بوده که پدیده مادر این مهم را پرداخت کند. یک بار زیر این آوار ۶ امتیازی خم شدیم و امیدوارم دوباره چنین اتفاقی نیافتد.

وی در خصوص ادامه همکاری با باشگاه پدیده گفت: فقط به این ۲ بازی فکر می‌کنم. قبل از بازی با نفت اتفاقات خوبی افتاد و مسئولان شهری و استانی سر تمرین تیم امدند، امیدوارم این موضوع مستمر باشد.

مهاجری تصریح کرد: وقتی به دنبال کیفیت هستید، باید خیلی از شرایط را پیش ببریم. بحث زیاد است و نمی‌خواهم شب بازی به آن‌ها بپردازم. وقتی بین شما و هدف فاصله می‌افتد، چطور ممکن است بتوانید در آینده این مهم را جمع کنید؟ باید همت بیشتری به وجود آید تا بازیکنان خوبی که امروز به ما کمک کردند، اعتماد کنند و بمانند.
 
شهرآورد فوتبال مشهد بنابراین دیگر رنگ وبوی سابق را نخواهد داشت، هرچند تیم مشکی پوشان ازآنجا که آخرین بازی رسمی اش را با پدیده انجام می دهد و تابه حال نیز مقابل این تیم در لیگ برتر و دسته یک به برتری نرسیده است.
 
شاگردان مهاجری هم برای اینکه بقایشان را بدون توجه به بازی تیم های دیگر تثبیت کنند، با قدرت وارد زمین خواهند شد تا بتوانند بازهم رکورد شکست ناپذیری خود مقابل تیم همشهری شان یعنی مشکی پوشان را تکرار کنند.
 
 این مسابقه  ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) مشهد برگزار شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 
برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.