از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم مشکی پوشان میزبان استقلال خوزستان است

تلاش مشکی پوشان و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر فوتبالبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بهروز مکوندی مربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر مشکی‌پوشان با تبریک عید باستانی نوروز و میلاد حضرت علی (ع) دلیل حضور خود را در کنفرانس، اخراج ویسی در بازی قبلی و محرومیت وی عنوان کرد و گفت: طبیعی است که با توجه به شرایط خاص دو تیم در جدول، کسی توقع ارائه بازی زیبایی را نداشته‌باشد، اما باید برای سه امتیاز تلاش کنیم وامیدوارم بتوانیم بازی خوبی را در برابر حریف ارائه دهیم.

مکوندی افزود: ما تا پایان راه ادامه می‌دهیم و با اینکه کاری برای حل مشکلات از دست ما و بازیکنان برنمی‌آید، اما هم‌قسم شدیم تا پایان لیگ برای بقای استقلال خوزستان تلاش کنیم.

وی در رابطه با شانس استقلال خوزستان برای ارتقای رتبه‌اش با توجه به شکست امروز نفت تهران گفت: انشالله با پیروزی در دیدار فردا می‌توانیم تیمی دیگر را به زیر بکشیم.

وی در رابطه با غایبان استقلال خوزستان در مصاف با استقلال خوزستان گفت: حکیم نصاری، اسماعیل شریفات، ارام‌طبع، جونیور، یعقوب کریمی، دانیال ماهینی و کولیبالی را در اختیار نداریم. کولیبالی قبول نکرد به همراه تیم به مشهد بیاید. مشکل بزرگی در استقلال خوزستان داریم و با اینکه انسان به امید زنده است، اما کادرفنی و بازیکنان استقلال هیچ امیدی ندارند.

مکوندی در رابطه با پرداخت هزینه‌های تیم استقلال خوزستان توسط شرکت ملی فولاد گفت: گروه ملی فولاد هزینه رفت و آمد ما را می‌پردازد، صحبت در این بابت چیزی را عوض نمی‌کند. بار‌ها گفتند شرایط تغییر می‌کند، اما چیزی عوض نشد.

داوود مهابادی هم در نشست خبری سال نو و فرا رسیدن تولد امیرالمومنین (ع) را تبریک گفت و افزود: با توجه به شانس کمی که برای بقا داریم، باید اتفاقات عجیبی بیافتد که بمانیم. روی مسائل انگیزشی در هفته‌های اخیر کار کردیم و شرایط‌مان نسبت به ابتدای کار بهتر شده‌است.

وی ادامه داد: چه در بحث روحی‌روانی و چه در بحث بدنی شرایط خوبی داریم، امیدوارم پیروزباری باشیم. عمران‌زاده را در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن مثل علی‌عسگر هم شرایط خوبی ندارند و مریض هستند. معلوم نیست به بازی برسند. پناهی هم دیر از بند مصدومیت رها شده و مشخص نیست که وی به بازی برسد.

مهابادی در خصوص برنامه‌اش برای همکاری با مشکی‌پوشان گفت: فعلا برای همین چند بازی صحبت کرده ایم و پیشنهاد جدیدی مطرح نشده است. تمام انرژی ما روی همین ۵ بازی است، در کورسی مثل جام حذفی قرار داریم و باید تک‌تک بازی‌ها را ببریم. اگر بتوانیم مقابل استقلال خوزستان پیروز باشیم می‌توانیم امیدوار باشیم.

وی در رابطه با مسائل مالی مربوط به بازیکنان گفت: در جریان نیستم. با توجه به حضور خداداد فکر کنم در این رابطه نیز موفق عمل کنیم.

وی در خصوص کارنامه‌اش گفت: امسال سال یازدهم سرمربی‌گری‌ام است. با گهر به لیگ برتر صعود کردم، یک بار با مس سرچشمه تا پلی‌آف رفتیم و یک بار هم با پاس به خاطر یک گل کمتر لیگ برتری نشدیم. در راه آهن هم موفق شدیم تیم را در لیگ نگه داریم. نمی‌دانم چرا می‌گویند موفق نبوده‌ایم. با برق نوین شیراز هم در ابتدای فصل در لیگ یک عالی کار کردیم، اما مسایل مالی مدنظر ما محقق نشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست خبری سرمربیان تیم های مشکی پوشان و استقلال خوزستان

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.