سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی سختی را در پیش داریم، همیشه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی دارد.

بازی مقابل استقلال و پرسپولیس شرایط خاصی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس افزود: به رغم تمامی مشکلاتی که هست، سعی کردیم بازیکنان را آماده رقابت کنیم تا دوباره با حداقل‌ها به جنگ حداکثر‌ها برویم.

 
وی گفت: امیدوارم لطف خدا و شانس هم شامل حالمان شود، زیرا پرسپولیس قهرمان ایران است و شرایط خوبی را تجربه می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: پرسپولیس به خوبی حمایت می‌شود، اما امیدوارم با حضور هواداران پیروز شویم.

مهاجری تاکید کرد: مشکلاتی داریم که بهتر از ما در جریانش هستید، کسی که بازی را فردا می‌بیند باید بداند که تیمم با چه مشکلاتی به مصاف پرسپولیس رفته‌ست.
 
وی با بیان اینکه سیاه‌جامگان دیگر در لیگ برتر قرار ندارد و این برایم خیلی سخت است گفت:  امیدوارم کاری صورت گیرد که پدیده به سرنوشت سیاه‌جامگان دچار نشود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: هم من هم بازیکنان با وجود پیشنهاداتی که داشتیم، ماندیم و صبر کردیم تا به بهترین شکل از پس مشکلات برآییم. ا
 
مهاجری گفت: امیدوارم بتوانیم روی تیم خود تمرکز کنیم و بدون مشکل در هفته‌های آخر به مصاف حریف برویم.

وی در خصوص مصدومیت و محرومیت بازیکنان پدیده گفت: گردان مصدومیتش بهتر شده، اما ترجیح دادیم ریسک نکنیم. میلاد کمندانی از ناحیه مچ پا مشکل دارد و اقاجانپور و مهدیخانی هم در تمرینات از ناحیه بینی دچار شکستگی شدند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم، در مصاف با صنعت نفت بردیم، در مصاف با استقلال مساوی کردیم، اما هیچ اتفاقی نیافتاد، باز دوباره تیم را آماده کردیم تا سپیدرود را شکست دهیم، متاسفانه باز هم از سوی مسئولین پالس مثبتی دریافت نشد.
 
مهاجری گفت: خیلی سخت است که در چنین شرایطی بخواهیم از تیم خود توقع داشته‌باشیم که اتفاق خاصی رخ دهد وقتی مسیولان هیچ توجهی نمی‌کنند.

وی افزود: شب بازی پرسپولیس متاسفانه شیطنت‌هایی می‌شود و باز بحث ایگور پراهیچ مطرح می‌شود. پیام‌هایی از بچه‌هایم در گوشیم هست که دل آدم را به درد می‌اورد. یک طرفه نمی‌شود این بار سنگین را به دوش کشید، اما هنوز دیر نشده و امیدواریم که دست کمک از سوی ان‌هایی که باید دراز شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: فرصتی برای فکر به آینده نداریم و تمام تمرکزمان این است که از حیث روحیه، تیم را حفظ کنیم و برای این ۴ بازی اماده نگه داریم. بیشتر بچه‌ها نیم‌فصل پیشنهاد داشتند، از سپاهان، ذوب، استقلال و ...، اما ایستادند. باید فقط فکر کنیم به اینکه خوب فصل را به پایان ببریم.

مهاجری افزود: برایم سخت است، زیرا روزی در همین فصل از برد سپاهان، تراکتورسازی و استقلال صحبت می‌کردیم، اما امروز باید از این وضعیت بگوییم.

رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده که در این نشست حضور داشت، در خصوص روحیه بازیکنان گفت: ابتدای لیگ با یک روحیه بزرگ برای موفقیت تلاش خود را آغاز کردیم و باورم نمی‌شود که حتی بخواهیم الان به سقوط فکر کنیم. این حق تیمی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کرد، نبود.

وی افزود: مسئولان استانی هیچ توجهی به تیم پدیده ندارند، ۶ ماه است که پول نگرفته‌ایم. بعد از عید اوج غیرت ما بود که به تمرینات برگشتیم. شب عید کدام بازیکن بی‌پول به خانه بازگشته؟ اما این بازیکن تیم پدیده بود که در اوج تنهایی و بی‌پولی به خانه‌اش بازگشت.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: در روز‌هایی که مجموعه پدیده با مشکل مواجه شده‌بود، باشگاه تنها پرچمدار مجموعه بود. حیف است آن روز‌ها را برخی فراموش کنند و خیلی راحت از روی باشگاه رد شوند.

گفتنی است برانکو سرمربی تیم پرسپولیس بعلت تاخیرپرواز درنشست خبری شرکت نکرد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پدیده

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.