کسب آگاهی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان از مهمترین کارهایی است که به کمک جانبازان و ایثارگران انجام شده است.

ضرورت آگاهی در برابر توطئه دشمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با جانبازان و ایثارگران ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل در چهرم شعبان گفت: این حضرت در مقابل دشمنان و در دفاع از امام حسین ایستاد و این روز به نام روز جانباز نامگذاری شده که جانبازان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی الگویی مهم در پشتیبانی از ولایت محسوب می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با بیان اینکه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان همواره به دنبال دخالت در امور کشور هستند افزود: دشمنان پس از انقلاب بد عادت شده بودند و سعی در دخالت در امور کشور را داشته اند اما دشمنان هیچ زمان در این امر موفق نشده و نخواهند شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین ضمن اشاره به بیش از 2900 شهید استان زنجان گفت: جانبازان و ایثارگران به عنوان شاهدان زنده و اسناد انقلاب برای 8 سال دفاع مقدس هستند و بهترین میراث و پشتوانه انقلاب می باشند و این جانبازان و ایثارگران ذخیره الهی بر روی زمین برای بهره گیری از برکات خداوندی هستند.
در این جلسه کاظمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بیش از 7 هزار جانباز در استان زنجان داریم که به عنوان وارثان و یادگاران کشور هستند.
وی همچنین رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران را مهم دانست و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش خواهد کرد تا باعث ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حل دیگر مشکلات جانبازان و ایثارگران شود.

انتهای پیام/ ج

رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.