نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان  امروز در نشست خبری با موضوع حمل و نقل پاک گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اتفاقی کم نظیر است که می تواند در جهت فرهنگ سازی و جذب مشارکت عمومی بسیار اثربخش باشد.

علیرضا صلواتی با اشاره به یرگزاری برنامه های متنوع نمایشی، آموزشی و کارگاه های علمی در حاشیه نمایشگاه، افزود: در طول برگزاری این نمایشگاه تخصصی اساتید دانشگاه های تهران و اصفهان در قالب کارگاه آموزشی روزانه به بحث درباره موانع و گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه و پاکرو ها در سطح شهر خواهند پرداخت.

وی از طرح« بفرمایید موتورسیکلت» خبر داد که در ادامه ی طرح بفرمایید دوچرخه برگزار شده است و به ارائه تسهیلاتی در زمینه فروش پاکروها اختصاص دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته 52 درصد تلفات منجر به فوت موتورسیکلت سواران بودند به ضرورت فرهنگ سازی و مشارکت در زمینه استفاده هرچه بیشتر از پاکروها اشاره کرد وگفت: تسهیلات ویژه برای فروش خودرو وموتورسیکلت های برقی در نظر گرفته شده است که با حمایت بانک رسالت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

صلواتی با توجه به اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور در معرض آلودگی هوا قرار دارند، گفت: برگزاری این نمایشگاه ها به تنهایی مشکلی را حل نمی کند و درصورتی می توان موفق بود که در گام اول دیگر مسئولان و نهاد ها و ادارات به تعهدات و رسالت اجتماعی خود عمل کرده و ازین پاکروها بعنوان جایگزین برای موتور سیکلت ها و وسایل نقلیه استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه از سال گذشته سطح بازاریابی داخلی و خارجی از نظر کیفیت و کمیت افزایش چشمگیری داشته، گفت: کیفیت نمایشگاه ها از نظر مراجعه کنندگان و مشارکت کنندگان در سطح بالایی قرارگرفته که زمینه حضور بازدیدکنندگان تخصصی و ایجاد ارتباط انها با غرفه داران فراهم شده است.

علی یارمحمدیان افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی بسیاری از تبلیغات نمایشگاه ها در فضای مجازی هم انتشار یافته که با بازخورد بسیار خوبی روبرو شده است.

وی در ادامه به مقایسه درصدی وضعیت شرکت نمایشگاه ها پرداخت و افزود: نسبت هزینه ها در سال 96 نسبت به سال 95 کاهش 9درصدی داشته که موجب افزایش بهره وری و سودآوری و درنتیجه  بهبود عملکرد شرکت نمایشگاه های بین المللی شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه می توان نقطه شروع فعالیت های اقتصادی را در برگزاری نمایشگاه ها دانست، گفت: سال جاری46 رویداد اقتصادی و10نمایشگاه خارجی با هدف افزایش تولید و رونق بخشی و تحول اقتصاد برگزار خواهد شد.

یارمحمدیان افزود: جدا از فعالیت های اقتصادی و صنعتی که ذات نمایشگاه است مجموعه شرکت نمایشگاه ها به مسائل فرهنگی و اجتماعی بی تفاوت نیست وفعالیت هایی در این زمینه انجام شده از جمله همین نمایشگاه حمل و نقل پاک که نقطه شروعی برای ترویج فرهنگ استفاده از انواع خودروهای برقی و پاکروهاست.

گفتنی است: نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک  از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود .

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک

برچسب ها: حمل و نقل ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.