فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت:پاسدار آرمان و ارزش و یک اعتبار است و مهم‌ترین معنوی پاسداران داشتن اعتقاد، ایمان، اخلاص، مجاهدت برای تکلیف و مجاهدت برای خدا و حفظ آرمان‌های انقلاب است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی ملیانی امروز در مراسم گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: فلسفه نام‌گذاری روز پاسدار به عقبه و فلسفه‌ تفکر والای امام حسین(ع) بازمی‌گردد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی وظیفه دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برعهده دارد و به عنوان حافظ و نگهبان نظام حکومتی محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان گفت: پاسداران جزو بهترین کسانی هستند که راه امام حسین(ع) را در میدان عمل به جهانیان نشان می‌دهند، راهی که امام حسین (ع) به تصویر کشید را پاسداران در 8 سال دفاع مقدست تداوم بخشیدند و امروز هم برای حفاظت از انقلاب در تمامی عرصه‌ها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: پاسدار آرمان و ارزش و یک اعتبار است و مهم‌ترین معنوی پاسداران داشتن اعتقاد، ایمان، اخلاص، مجاهدت برای تکلیف و مجاهدت برای خدا و حفظ آرمان‌های انقلاب است.

ملیانی اذعان داشت: اگر جوانان ما روحیه جهاد و مقاومت در مقابل دشمنان داشته باشند هرکجا خدمت کنند چه در پادگان، دانشگاه، حوزه علمیه، و سایر سازمان‌ها و نهادها همگان‌ها را پاسدار ارزش‌ها و پاسدار دین هستند.

وی عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که همه ما را در جهت انجام تکالیف پاسداری از انقلاب اسلامی ثابت‌قدم بدارد و شهادت در راه خودش را نصیبمان بگرداند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان ادامه داد: عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ‌چیزی نمی‌ماند.

وی اضافه کرد: هر کس که امروز از ارزش‌های نظام اسلامی پاسداری می‌کند و آن را نگه می‌دارد، خوب است به یاد داشته باشد که اگر روزی جوانان پاسدار ما نبودند و از تهاجم دشمنان حراست نمی‌کردند، چیزی باقی نمی‌ماند.

ملیانی بیان داشت: امروز بسیاری از پاسداران در راه خدمت و دفاع از ارزش‌های انقلاب شهید شده‌اند، جانباز شده‌اند، بسیاری هم در همین نهادهای نظامی و انتظامی و یا نهادهای دیگر هستند و مشغول‌اند.

وی در پایان یادآور شد: عنوان پاسدار، برای انقلاب و اسلام ماند، افراد عوض می‌شوند اما عنوان مثل یک اعتبار باقی می‌ماند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم گرامیداشت روز پاسدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.