رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت گفت:با همکاری کمیته امداد امام خمینی و سپاه پاسداران ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان ساخته می‌شود.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفت: امسال کمیته امداد این شهرستان متعهد به ساخت ۱۰۰ مسکن برای مددجویان شده است که از این تعداد ۶۰ واحد با همکاری سپاه پاسداران ساخته می‌شود و همچنین ۴۰ واحد مسکن نیز کمیته امداد با همکاری خیران می‌سازد.
حسین خضری افزود: در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند که از این تعداد ۵۵ درصد زنان سرپرست خانوار و ایتام می‌باشند
وی اضافه کرد: پس از ساخت واحد‌های مسکونی مذکور ۲۰۰ خانوار نیز نیازمند مسکن می‌باشند که امید است با حمابت‌های خیران خداجو بتوانیم مشکل مسکن مابقی خانواده‌های تحت پوشش که از مهمترین نیاز‌های آن‌ها می‌باشد، را نیز حل نماییم.
به گفته خضری سال گذشته نیز ۱۹ واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش ساخته شده است و برای ۹۸ واحد نیز تعمیرات اساسی انجام شده که در این راستا بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ن.م

ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان سردشت

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.