سرپرست باشگاه سپاهان گفت: طی نامه‌ای اعتراض خود را بابت محرومیت هواداران خود به سازمان لیگ برتر اعلام کردیم.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعتراض باشگاه سپاهان به محرومیت تماشاگرانش اظهار کرد: بله امروز طی نامه ای اعتراض خود را به سازمان لیگ برتر ارائه کردیم و خواستار لغو محرومیت شدیم. درگیری بین هواداران صنعت نفت آبادان و تیم ما بود که شروع کننده این درگیری هم تماشاگران حریف بودند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت بازی تیم ما برابر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از سازمان لیگ برتر خواستیم که محرومیت تماشاگران ما را لغو کند تا آنها بتوانند در این بازی از تیم خود حمایت کنند.

حمایت لازم را از ابراهیم زاده می کنیم 

تابش درباره اینکه گفته می شود ابراهیم زاده در پایان فصل از تیم سپاهان برکنار می شود، بیان کرد: ابراهیم زاده سرمربی تیم ماست و اکنون به صلاح باشگاه نیست درباره موضوع تغییر مربی صحبت کنیم. سرمربی تیم ما کار خود را می کند و از او حمایت لازم را می کنیم.

سرپرست باشگاه سپاهان درباره پیشنهاد به افشین قطبی تصریح کرد: این موضوع شایعه است و تماسی با قطبی برای هدایت تیم در فصل آینده نداشتیم. همچنین بحث گزینه های مطرح شده از جمله قلعه نویی و گل محمدی برای مربیگری تیم صحت ندارد.

تمرکز خود را برای 2 بازی باقی مانده گذاشتیم 

او درباره مذاکره با وحید شیخ ویسی و چند بازیکن دیگر برای فصل آینده اظهار کرد: ما همه تمرکز خود را برای 2 بازی باقی مانده گذاشتیم و بعد از آن با بازیکنان مدنظر سرمربی صحبت می کنیم.

تابش درباره بازی با استقلال خوزستان بیان کرد: بازیکنان تمرین می کنند و آماده این بازی هستند تا سه امتیاز این بازی را بدست آوریم.

تیم ما روی کاغذ در منطقه خطر قرار دارد 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه این تیم در منطقه خطر قرار دارد، تصریح کرد: تیم ما روی کاغذ هنوز در منطقه خطر قرار دارد اما بعید می دانم که تیم ما به لیگ دسته یک سقوط کند.

او درباره اینکه مسئولان تیم استقلال خوزستان بلیت این بازی را رایگان کردند، گفت: من هم این موضوع را شنیدم که بلیت بازی تیم ما برابر استقلال خوزستان رایگان شده است. البته ما تصمیمی برای اعزام هواداران خود به این بازی نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار