دروازه بان استقلال خوزستان گفت: قانون ممنوعیت حضور دروازه بان‌های خارجی توانست به فوتبال کشورمان کمک زیادی کند و سبب پیشرفت دروازه بان‌ها شد.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: بازی خیلی سختی داریم، هرچند سپاهان نتوانسته در لیگ هفدهم مانند سال های گذشته عملکرد خوبی داشته باشد اما به هرحال همیشه سپاهان و تقابل با این تیم سخت است. با تساوی مقابل پیکا به بقا در لیگ برتر امیدوار شدیم و تلاش می کنیم تا با پیروزی مقابل سپاهان ، از این تیم و تراکتور در جدول لیگ بالاتر برویم و فصل بد را با دو برد شیرین به پایان برسانیم.

او افزود: سپاهان هم با هدایت منصور ابراهیم زاده در جدول لیگ، 2 امتیاز از ما بالاتر است و تلاش می کنیم با برد خانگی، از این تیم سبقت بگیریم. به هرحال شرایط بد مالی روی عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد و فقط امیدواریم تیم در لیگ برتر بماند، زیرا بقا در لیگ برای تیم ما، برابر با قهرمانی است.

شیخ ویسی در خصوص شرایط خودش خاطرنشان کرد: در این فصل شرایط سختی داشتیم و به هرحال این موضوع روی عملکرد بازیکنان تاثیر منفی می گذارد.شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتم اما از عملکردم تا حدودی راضی هستم و امیدوارم با برد در 2 هفته پایانی، فصل به خوبی برای تیم ما به پایان برسد.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا به ملی پوش شدن و سفر به جام جهانی روسیه فکر می کند یا خیر؟ پاسخ داد: واقعیت این است که در لیگ هفدهم به دلیل شرایط تیم، نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم و از سویی دیگر دروازه بان های ایرانی عملکرد فوق العاده ای داشته اند. تمام رکوردهای مهم را دروازه بان های ایرانی می زنند و فکز می کنم، قانون ممنوعیت حضور دروازه بان های خارجی توانسته به فوتبال کشورمان کمک زیادی کند و سبب پیشرفت دروازه بان ها شد.

او در پایان گفت: البته دروازه بان های خارجی خوبی در فوتبال ایران مانند خسوس و عالمه درحال فعالیت هستند اما به نظرم، ممنوعیت حضور دروازه بان های خارجی توانسته کمک زیادی به دروازه بانی و فوتبال کشورمان کند.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره دیدار با سپاهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار