مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اصفهان درساخت مجموعه‌های ورزشی خیرساز پیشروست و دراین زمینه ظرفیت بالایی در استان وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی امروز در حاشیه افتتاح خانه تنیس روی میز استان اصفهان اظهار کرد: مردم اصفهان پیش از این نیز به تفکر اقتصادی مشهور بوده‌اند و مجموعه‌های خیرساز زیادی در  این استان ساخته شده است که می توان به ساخت بزرگ‌ترین آکادمی ورزش کشور در شهر اصفهان  به همت خیر اصفهانی با حدود 3 میلیارد تومان هزینه که یک مجموعه بی‌نظیر است ، و مجموعه خوروش در آران و بیدگل که بیش از 5 مجموعه را ساخته‌اند، اشاره کرد.

وی ادامه داد: در مناطق دیگر از جمله زینبیه و دهنو و ... مجموعه‌‌های خیرساز ایجاد شده است و اگر فولاد مبارکه برای ورزشگاه نقش‌جهان 40 میلیارد تومان هزینه می‌کند، نشان می‌دهد که این ظرفیت در استان اصفهان وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه افرادی هستند که با تلاش و پیگیری‌هایشان نقاط دوری را که شاید ما حتی یک بار به آ‌ن‌ها سر زده‌ایم ،مجهز به سالن ورزش کرده‌اند،اذعان داشت: یکی از این مجموعه‌ها، سالن نوش‌آباد است و تاکنون 200 خانه ورزش روستایی ساخته‌ شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال 100 خانه ورزش روستایی دیگر هم بسازیم.

سلطان‌حسینی اضافه کرد: شهرداری‌های کل استان دست به دست همه داده‌اند و در تمام شهرستان‌ها مجموعه ورزشی ساخته شده است و زمانی که دستگاه‌های دیگر سالن‌های ورزشی می‌سازند، اشتباه است که هزینه دولت را به آن‌جا ببریم.

وی افزود: مشکل منابع مالی داریم ولی امیدواریم با مصوبات مجلس شورای اسلامی، ورود بخش خصوصی و همچنین با برطرف کردن نیازهای آن‌ها بتوانیم در راستای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی توسعه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم مدیران لایقی که در آینده می‌آیند و قهرمانانی را که از این سالن‌ها پرورش می‌یابند، تشویق کنید؛ در کنار این مجموعه یک مجموعه اقامتی هم داریم و می‌‌توانیم مسابقات جام فجر و حتی مسابقات بین‌المللی را در تراز منطقه میزبانی کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح خانه تنیس روی میز استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.